Nie miało miejsca...

Pisemny: 7 kwiecień 2012
Czas podróży: 6 — 7 kwiecień 2012
Panie i Panowie! Nie był am w tym hotelu, ale w tym roku postanowił am zarezerwować pokó j. Okazał o się , ż e w tym roku odbywają się cotygodniowe wyś cigi. Znalazł em wą tek komunikacyjny i pisał em o swoich przemyś leniach, mają c nadzieję , ż e moż e opamię tają się i pozwolą , aby coś się zmienił o. A oto, co napisali do mnie w odpowiedzi, cytuję : „jesteś my bardzo wdzię czni za„ naukę ”(szczegó lnie bezpł atnie! ). Najbardziej uż yteczną rzeczą , na któ rą zwró ciliś my uwagę , jest wpł yw krytycznych dni na matki w dniu przyjazdu/wyjazdu; i zamierzają umieś cić odpowiednie pole w ż ą daniu rezerwacji. " Lubię to! Teraz wiadomo, jak menedż erowie traktują swoich klientó w, jeś li pozwalają sobie na takie wypowiedzi. Jeś li coś się stanie, stają się niegrzeczni i nie myś lą! ! ! Zastanó w się dwa razy, zanim postarzysz swoje plany na ich cotygodniowe przejaż dż ki, a potem wytrzymaj! Powodzenia wszystkim!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał