Wakacje

Pisemny: 16 październik 2010
Czas podróży: 10 wrzesień 2010
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczą ł we wrześ niu 2010 r. na Krymie. Wybierają c miejsce na nocleg, zazwyczaj wybieramy to: zaczynamy miasto, w któ rym chcielibyś my odpoczą ć , a nastę pnie hotel.
W tym roku wybraliś my Ał usztę . Nie wiedzieli nic o willi „IvaMaria”. Przy wyborze kierowaliś my się tylko zdję ciami w Internecie i recenzjami na stronach podró ż niczych.
Tak lubił em:
Teren hotelu jest naprawdę niesamowity. Usuwane codziennie. Doskonał e wnę trze. Pokó j (junior suite) ma przepię kny widok na morze, balkon, na któ rym trzy osoby mogą się swobodnie obracać , stó ł i krzesł a (plastikowe).
- komplet naczyń dla czterech osó b (opró cz talerzy).
- minibar (ceny kosmiczne), wię c najpierw polecam zapoznać się z cennikiem (jest w pokoju), a potem czegoś spró bować .

- podwó jne ł ó ż ko. Aby uzyskać dodatkową przestrzeń , rozkł adana sofa jest zaskakują co bardzo wygodna.
- Telewizja satelitarna, lodó wka.
- Robią pysznego grilla.
- Sprzą tanie pokoju na ż yczenie.
- Dostę pnoś ć parkingu podziemnego.
- Obecnoś ć basenu.
-Prezent od hotelu.
Niewygodny:
- W pokoju jest bardzo mał y czajnik elektryczny (na 2 filiż anki). Odpoczywaliś my we tró jkę , wię c kilka razy musieliś my zagotować wodę na kawę .
- "Sł aby" suszarka do wł osó w.
-Hotel ma moż liwoś ć zamó wienia wina krymskiego. W pokoju dostaniesz specjalny segregator z opisem win, któ rych moż esz spró bować . W pozostał ej czę ś ci staraliś my się zamó wić kilka rodzajó w win z tego pliku. Niestety wię kszoś ć z nich był a po prostu niedostę pna. Zachwycać się .
- W pokoju są noż e stoł owe i są one, szczerze mó wią c, "tę pe". Nie zabrali ze sobą noż a, wię c w wakacje wszystko się zepsuł o, a nie pocię ł o)).
– Do koń ca nie rozumieli „systemu” ż ywienia. Procedura jest taka. Masz do wyboru menu, w któ rym do wyboru są.2 kompleksy. Ś rednio jeden z nich bardziej skupiał się na skł adniku rybnym, a drugi na mię sie. Musisz zamó wić kompleks nr 1 lub nr 2. Wię c jeś li chcesz na przykł ad danie gł ó wne z Kompleksu nr 1 i sał atkę z Kompleksu nr 2, niestety odmó wią . Chociaż nadal nie rozumiem, w czym jest problem.
Z obiadem problem został rozwią zany po prostu - poszliś my zjeś ć w najbliż szej przyzwoitej placó wce, jest ich duż o. Daleko, ale znacznie lepiej.
Nie polubił em:

- Nie zrozumieliś my tego z transferem z hotelu. Na stronie mó wi, ż e za darmo, ale gdzie konkretnie, na dworzec, na dworzec autobusowy czy do najbliż szego zakrę tu – nie wiadomo : D. Generalnie zabierają cię na dworzec autobusowy w Ał uszcie (okoł o 5 minut jazdy =)
- Na ś niadanie kawa kosztował a 5 UAH lub 4 ruble. W koń cu okazał o się , ż e po prostu musi być darmowy : D
O personelu. Poza kilkoma drobiazgami personel jest doskonał y. Chciał bym szczegó lnie zwró cić uwagę na administratorkę Larisę : spotkał a nas bardzo przyjaź nie, pomogł a podczas odpoczynku. Có ż , w przeciwień stwie do tego był a inna administratorka (nie pamię tali nawet jej imienia), któ ra odpowiadał a na nasze pytania spojrzeniem, jakbyś my osobiś cie byli jej winni duż o pienię dzy))) W przedostatnim dniu zadzwonił a i ZAPYTAŁ A aby wskazać DOKŁ ADNY czas odjazdu. Powiedzieliś my, ż e wiemy, ż e pokó j musi zostać zwolniony przed 12, ale nie moż emy podać dokł adnej godziny, ponieważ . Rano planowaliś my jeszcze wpaś ć na plaż ę . Administratorce nie bardzo się to podobał o („opuszczanie pokoju o 11:55 to nic poważ nego, trzeba to wcześ niej! ”), przekonują c, ż e musi uł oż yć sobie jakiś harmonogram i powinna otrzymać odpowiedź tylko za chwilę . Powiedział a, ż e ​ ​ jakoś ją zawiedliś my. (I, jak się okazał o, w dniu naszego wyjazdu nawet nikt nie zamieszkał w pokoju, wię c nikogo byś my nie zatrzymali)))) Ogó lnie takie postacie psują cał e wraż enie tego hotelu.
I ogó lnie był o dobrze. ))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał