Za drugim razem mi się to nie podobało ze względu na odbiór

Pisemny: 28 sierpień 2018
Czas podróży: 13 — 27 sierpień 2018
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Hotel jest ś wietny! Ale jeś li nie chcesz zmierzyć się z gł upotą recepcjonistki, nie wchodź tutaj. .
W kolejnoś ci od dobrego:
* animacja 5? : kursy mistrzowskie, programy pokazowe, wieczorne programy dla dzieci, doroś li nie poszli. Ale usł yszał em o tym pó ź niej

*pokoje i sprzą tanie: dostaliś my pokoje tym razem pokó j studencki: są plusy i minusy: plusy wyszł y i od razu na ulicę , jest super z dzieckiem, moż e wyjś ć na spacer. Ś ciany są grubsze, w ogó le nie sł ychać są siadó w. Tutaj skoń czyliś my. + Był y pają ki i paję czyny. Kiedy pają k wyszedł z ł ó ż ka. Pokojó wka został a poproszona o odgarnię cie sieci...ale nie znalazł a jej wszę dzie tam, gdzie był a sieć . Zarzą dzali się . Dalej: wieczorami moż na usł yszeć programy rozrywkowe, zwł aszcza gdy kł adziesz dziecko do ł ó ż ka. Niezbyt wygodne . . dzieci biegają , piszczą , piszczą . . w budynku 1 nie jest tak sł yszalnie, daleko od placu zabaw, ale są problemy z ciepł ą wodą : wieczorami jej nie ma!
* jadalnia/restauracja: wszystko bardzo smaczne. Ró ż norodnoś ć . Czasami duż o. Czasami proste 1 lub 2 wybory. Ale mó j mą ż zachorował ! Jeszcze 8 osó b został o otrutych! W innych miejscach nie jedli, bo już nie mogli. Mał a có reczka przyjaciela ró wnież został a otruta. Ona, podobnie jak jej mą ż , zjadł a dietetycznego sandacza dla pary! Zatruwaj klientó w dietą!! ! ! W jaki sposó b????! ! ! Wymioty, luź ne stolce, temperatura 38, gorą czka! Minus 2 dni odpoczynku! Jak sł yszał em, otruto też pracownika restauracji.
*trener dzieci sportowych Siergiej Wasiljewicz Szaferow ?????!!! ! ! I lekcje pł ywania i gry na ś wież ym powietrzu, siatkó wka, koszykó wka, tenis, szachy i skakanka! ! ! Brawo Siergiej Wasiljewicz! ! ! Brawo!! ! ! Brawoo! !
A tu ł yż ka jest ogromną beczką !

Z hotelu powitał nas taksó wkarz. Moja có rka nie zachorował a podczas podró ż y z nim. Podobał o nam się i my sami!!!! ! zarezerwowaliś my z nim podró ż powrotną na lotnisko. Zebraliś my nasze walizki. Czekamy na taksó wkę . Ale wcią ż w pokoju. A potem dzwoni taksó wkarz i mó wi, ż e mó wią , ż e przysł ali mnie do przewiezienia innych goś ci hotelu, teraz wychodzę z hotelu. Chodź my to rozgryź ć . Okazał o się , ż e nasza taksó wka został a przekazana innym goś ciom bez naszej wiedzy! I jeszcze nie wezwali taksó wki! Ja oj. . la od takiej bezczelnoś ci! Przepraszam, na jakiej podstawie pozbywacie się mojego zamó wienia?? ? ? Jaki rodzaj nietaktu i arogancji? Narzekaj też na mnie! Panie w recepcji są zupeł nie nieodpowiednie! Nawiasem mó wią c, dziecko cierpiał o na chorobę morską i wymiotował o w samochodzie. Choroba morska i wymioty po samochodzie i w samolocie! Kontynuował radeł kowanie!
Drogi dyrektorze LOC "demerge", jeś li czytasz recenzje, to bą dź uprzejmy, aby zatrudnić personel w recepcji - to twarz hotelu ! ! ! - kompetentni i taktowni ludzie!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał