Wakacje są dobre, ale obsługa hotelowa jest obrzydliwa?

Pisemny: 28 sierpień 2011
Czas podróży: 3 — 9 sierpień 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Odpoczywaliś my z przyjació ł mi w tym hotelu, na począ tku wszystko wydawał o się przyzwoite - basen, leż aki, ale rano okazał o się :
ś niadanie musi poczekać , siedzą c w jadalni 40 minut,
woda w basenie nie jest morska, a zwyczajna z duż ą iloś cią wybielacza,
pokoje nie są sprzą tane, zlew jest zapchany - wię c przez tydzień nikt nie raczył przyjś ć chociaż popatrzeć ,
a najwię kszą frajdą jest wspinanie się z plaż y na doś ć stromą gó rę . Có ż , jedzenie smakuje tak sobie. Ogó lnie rzecz biorą c, drodzy wczasowicze, nie wierzcie w reklamy i obietnice.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał