obrzydliwa usługa

Pisemny: 19 czerwiec 2012
Czas podróży: 18 — 19 czerwiec 2012
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odżywianie: 3.0
Byliś my w restauracji Mare Nero 18 czerwca 2012 roku. Był o mał o ludzi. Z kilkunastu stolikó w tylko trzy był y zaję te. Uporzą dkowane zgodnie z oczekiwaniami: pierwszy, drugi, trzeci. Na przeką skę wybraliś my grzyby marynowane w nawiasach w nawiasach: pieczarki i kurki. Na zimne przeką ski czekaliś my dł ugo - okoł o dwudziestu minut. Przynieś li grzyby - tylko pieczarki w puszkach o raczej zwietrzał ym wyglą dzie. Dlaczego, pytamy, nie kurki. Kurki, odpowiadają , nie (chociaż za rogiem jest sklep - idź kupić sł oik grzybó w - zajmuje to pó ł minuty). Oczywiś cie grzecznie odmó wiliś my posił ku. Patrzą c w przyszł oś ć , powiem, ż e te grzyby i tak został y dodane do naszego rachunku (mó wili, ż e to przez pomył kę ).
Czekamy na pierwszą . Moż e jeszcze pię tnaś cie minut. I oto one - zaró wno pierwszy, jak i drugi! Oczywiś cie podczas jedzenia pierwszą sekundę cał kowicie się wystudził am. Chociaż , powtarzam, w restauracji jest niewielu goś ci. Nie mogę powiedzieć , ż e w kuchni jest „park”. To tylko bał agan w zakł adzie i nie dbają o klientó w. Administrator w naszym polu widzenia przez cał y czas się nie pojawiał . Jeś li był w instytucji, nie identyfikował się w ż aden sposó b (odznaką lub mundurem).
Wcześ niej kilkakrotnie odwiedziliś my restaurację Mare Nero. Kiedyś jakoś ć obsł ugi był a bardzo dobra. Teraz oczywiś cie nie ma stopy! Jeś li wł aś ciciele nie są zainteresowani swoją restauracją , mam nadzieję , ż e nie potrzebują zysku.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał