Oszuści! Nawet nie myśl o rezerwacji

Pisemny: 9 styczeń 2021
Czas podróży: 29 grudzień 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Po przybyciu do hotelu czekaliś my 30 minut, aż się usadowiliś my, ale zaproponowano nam, ż e pó jdziemy rzekomo do Panoramy 2 i powiedzieliś my, ż e tam jest lepiej i jest basen. Po przyjeź dzie widzimy, ż e to nie jest hotel. Na rzekomej „recepcji” wita nas wł aś cicielka tych „apartamentó w”, porzą dkują ca swoje rzeczy osobiste, któ re leż ał y wł aś nie na podł odze, zamiast z có rkami na progu. Basen w tej chacie był mikroskopijny, nie jestem pewien, czy dorosł y zmieś ci się tam w pozycji leż ą cej. Restauracja jest po prostu okropna. Był po prostu strą cony z desek i był a tam lodó wka na napoje, na któ rej wisiał ł ań cuch z zamkiem. Nie był o kuchni nawet blisko. To był o bardziej jak lokalne butelkowanie. Plaż a jest po prostu okropna. Cał kowity brak turystó w na plaż y i tylko miejscowe dzieci bawił y się w tonach wodorostó w, któ re był y na plaż y. Wi-Fi nie wchodzi w rachubę . Spę dziliś my cał y dzień na przeprowadzce do innego hotelu. Po zameldowaniu się w innym hotelu i rozmowie z wczasowiczami okazał o się , ż e nie tylko my nie jesteś my zadomowieni w panoramie, po prostu powiedziano im to w biurze organizatora wycieczki po przyjeź dzie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар