Okropny hotel?

Pisemny: 20 październik 2020
Czas podróży: 4 — 14 luty 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
Kupiliś my bilet na 4 miesią ce, od razu napisaliś my list, ż e chcielibyś my zamieszkać w nowym budynku. Ponieważ stare są cał kowicie bezuż yteczne. Powiedziano nam, ż e jesteś my nowoż eń cami. Na dzień przed naszym przyjazdem list został ponownie zduplikowany. Ile jedziemy do Tai, nigdy nie był o ż adnych problemó w z hotelem. Po przyjeź dzie dostaliś my pokó j w starym budynku (pierwszy budynek), byliś my już trochę spię ci, ponieważ osoby, któ re wcześ niej zameldował y się , skarż ył y się administratorowi, ż e wszystko jest bardzo zł e z wodą , duszno z powodu zł ego klimatyzator i duż o karaluchó w. A jest ich naprawdę duż o i biegają bardzo duż e, nie skrę powane razem z czerwonymi mró wkami.
Weszliś my do pokoju. Bardzo duszno, cał e ł ó ż ko pokryte jest starymi pł atkami sztucznych kwiató w i brudnym napisem z gratulacjami. Hmmm. . . no có ż , wł ą czyliś my klimatyzację i od razu pobiegliś my pod prysznic. Jakie był o moje zdziwienie, gdy wyszedł em spod prysznica, a CONDER NIE DZIAŁ A, NAWIEW GORĄ CE POWIETRZE, CHŁ ODNO! ! ! Zadzwoniliś my do recepcji, powiedzieli nam, ż e mistrz przyjdzie i sprawdzi freon.
Technik przyszedł po 40 minutach, pró bują c rozwią zać problem. Kiedy otworzył kratę , w któ rej znajdował się klimatyzator, wypadł a tona kurzu i brudu, któ re naturalnie rozsypał y się po cał ym pomieszczeniu. Na dworze jest +36, gorą co, nie ma czym oddychać , kurz, zaczę ł y się budzić alergie. A potem mistrz mó wi, ż e conder jest „Finish”, czyli jest zepsuty. Zadzwoniliś my do administratora i wtedy BYŁ EM W SZOKIE - ONA MÓ WI, Ż E NIE MA WOLNYCH POKOJÓ W I NIGDZIE NIE MOGĄ NAS ZRESETOWAĆ . MAM PYTANIE: W JAKI SPOSÓ B NIE MAJĄ NUMERÓ W ZAPASOWYCH DO Ż ADNYCH SPRAW. Schodzę na dó ł , ż eby uporać się z tą sytuacją , ponieważ został em grzecznie wysł any przez telefon i powiedziano mi, ż e administrator musi pracować i odł oż ył sł uchawkę . (NIE PAMIĘ TAM IMIONA TEJ OSOBY, ALE BYŁ A ROSYJKĄ , Z CIEMNYMI KRĘ CONYMI WŁ OSAMI I NA WSZELKIE MOJE PYTANIA ZAWSZE NAPISAŁ EM MOJĄ MISJĘ , JAKBYM był a jej winna DUŻ O PIENIĘ DZY, BYŁ O Z NIĄ RÓ Ż NIE ROZMAWIAĆ )

Zszedł em na dó ł i zaczą ł em rozmawiać , jak to jest, co powinniś my zrobić ?
Po okoł o 40 minutach przeniesiono nas jednak do trzeciego i ró wnież starego budynku. Dzię ki Bogu dział ają cy odtruwacz, któ ry pę ka (spaliś my w zatyczkach do uszu). Bezlitoś nie niszczyliś my karaluchy i mró wki, ale na balkonową loggię nie był o wyjś cia, wszystko był o zaś miecone goł ę biami, któ re mieszkał y nad nami. W ł azience z wentylacji wylewał y się pió ra. Smró d był nie do zniesienia.
No dobra, przymknę liś my na to oko, bo nie chcieliś my psuć nastroju. Kupił em wycieczki, wró cił em pó ź no.
Był też moment z pudeł kami na lunch - naprawdę nas to zaskoczył o. Mieliś my wczesną wycieczkę , poszł am wcześ niej zamó wić dwa lunch boxy na rano. Zawsze zamawiane, nigdy nie miał em problemu. A potem ta sama osoba, zwana administratorem, mó wi, ż e mają lunch boxy tylko dla tych, któ rzy kupują wycieczki.
U lokalnego przewodnika (mieliś my Pegaza) ponownie zadaję pytanie o pudeł ka, w odpowiedzi dostaję najgł upszy wyraz twarzy i arogancką komunikację . KURWA TYLKO. . .
Nadal brał em pudeł ka na lunch, umieszczał em je na swoim miejscu.
Wię cej w tym hotelu nie ma stopy. Nikt nawet nie przeprosił . Kiedyś pokó j był ozdobiony starymi kwiatami i to wszystko. Niegrzeczna, arogancka komunikacja, brud, horror.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał