Zły hotel Kempinski w Portorož

Pisemny: 23 sierpień 2010
Czas podróży: 2 — 15 sierpień 2010
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
5-gwiazdkowy hotel ze stuletnią historią . Niestety, nawet przez tak dł ugi czas istnienia hotel nie zorganizował pracy swojego personelu. W cią gu tygodnia pobytu pokó j nie był sprzą tany 2 razy, a po raz pierwszy był apel do recepcji, gdzie rzekomo podję li dział ania, ale kiedy pó ź niej poprosili o posprzą tanie balkonu peł nego ptakó w, przypominają c, ż e balkony powinny być posprzą tanym w hotelu o takiej sł awie, otrzymali nie tylko nieoczyszczony balkon, ale takż e nieoczyszczony pokó j. Potem jednak przeprosili i nastę pnego dnia usunę li go. Hotel o pompatycznej architekturze, ale absolutnie nie przytulny, obsł uga mó wi tylko po angielsku. Poł oż ony przy gł ó wnej ulicy miasta, przez cał y dzień dobiega ró wnież hał as z licznych kafejek poł oż onych wzdł uż morza, gdzie muzyka gra do 2 w nocy (zamknię te plastikowe okna nie chronią przed hał asem). Hotel nie posiada wł asnej plaż y, wynajmuje ją od innych hoteli, do plaż y spacerkiem 500 m. Nie ma rozrywki dla goś ci, tylko 3 razy w tygodniu pokazują filmy w ję zyku angielskim z niemieckimi napisami. Jedzenie pozostawia wiele do ż yczenia, jeś li ś niadania nadal trudno zepsuć , to obiady i kolacje owocują przyzwoitymi iloś ciami, ale wydaje się , ż e kucharz wszystkie swoje umieję tnoś ci poś wię cił na designerską stronę dania, moż na popatrzeć , ale nie zawsze jeś ć . Oznacza to, ż e hotel nie zasł uguje na niezadeklarowaną liczbę gwiazdek ani pienią dze, któ re goś cie pł acą za pobyt w nim.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał