Reszta jest obrzydliwa.

Pisemny: 26 wrzesień 2014
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Był am w pensjonacie „Baltiets” od 23 sierpnia do 12 wrześ nia 2014 roku, czyli przy rezerwacji pokoju od razu dał em do zrozumienia, ż e ​ ​ jadę na wakacje. Po raz pierwszy zaproponowano numer 405. Drugiego dnia w pokoju nr 406 o 2 w nocy pijani są siedzi, na moją proś bę o ś ciszenie telewizora i przeniesienie negocjacji z balkonu do pokoju, „przysł ali” mnie. Musiał em skontaktować się z administratorem. Przyszli ochroniarze i sł usznie zasugerowali, ż eby są siedzi się "uspokoili". Godzinę pó ź niej zaproponował em administratorowi zmianę numeru, bo nie był o ciszy. Był am gotowa spakować walizki i wyjś ć w nocy. . . O 2 w nocy przeprowadził am się do pokoju 702. Spał em przez dwie noce. Nastę pnie w pokoju nr 701 zamieszkali mieszkań cy, któ rzy do godziny 3 nad ranem zachowywali się „jak na otwartym polu”. Znowu musiał em przenieś ć się do pokoju 703. Administrator powiedział , ż e w kolejnych pokojach nie planowano noclegó w… Ale „szczę ś cie był o kró tkotrwał e”… 5 wrześ nia br. w pokoju nr 707 zamieszkał a „zabawna firma”, ich znajomi przenieś li się na inne pię tra . Był y "wię cej niż wystarczają ce" na 7. i inne pię tro. I zaczę ł o się szalone picie…. Po godzinie 22 nieprzytomni uczestnicy „imprezy” zostali wyprowadzeni z sali. O godzinie drugiej io trzeciej nad ranem podję to pró by wejś cia do mojego pokoju, ponownie przez czł onkó w tej „grupy”. Na hał as wezwano ochronę . Ale zanim przybył a, muzyka i krzyki już wyschł y (prawdopodobnie skoń czył y się sił y i alkohol). W sprawie pró by wejś cia do mojego pokoju przedstawiciele bezpieki spokojnie powiedzieli: „To się dzieje, bo ludzie przyszli odpoczą ć …”. Wszystkie zdarzenia był y rejestrowane przez kamery CCTV. Dlaczego zniewagi na pię trach są powstrzymywane tylko przez skargi urlopowiczó w? . Po co przyszedł em? Podziel się dodatkowymi 43 tysią cami rubli? Nie dostał em przeprosin od administracji. "Wesoł a Kompania" chodził a od 05 do 07 wrześ nia. Na moją proś bę , aby zapewnić mi pokó j, w któ rym mogę odpoczą ć , a nie być „na beczce prochu”, odmó wiono mi. W dni seminarium Kolei Rosyjskich, w nocy z 11 na 12 wrześ nia w sali 704 goś cie po „libacjach” „rozmawiali” na balkonie do 4 rano, a nastę pnie „wywoł ywali pł az toalety”. Znowu musiał em zostać do 6 rano! Na tym skoń czył y się moje wakacje (nie wakacje). . O "bufecie". . . Poję cie "bufetu" oznacza europejski styl i poziom obsł ugi, jakoś ć jedzenia. Sala obsł ugiwana jest przez przedstawicieli krajó w WNP, w wię kszoś ci w brudnych butach i pogniecionych, niechlujnych ubraniach. Asortyment i jakoś ć dań jest jak w stoł ó wce niskiej klasy. W dni konferencji, seminarió w - jest hał as, tł ok na sali, normalnie nie ma co jeś ć i nigdzie (tł um. . . ). Pokó j nie jest przystosowany do obsł ugi mieszkań có w pensjonatu Burevestnik (któ rzy ró wnież jedzą tu od 2010 roku…). Dzieci biegają po sali z talerzami wypeł nionymi jedzeniem i szklankami z zimnymi, gorą cymi napojami. Hał as z biura (odgł osy zmywania naczyń , praca perforatora) był bardzo dobrze sł yszalny w holu. Hala nie jest wentylowana. Klimatyzatory został y wł ą czone tylko na pilną proś bę goś ci Bufetu. A potem – z wielkim zaskoczeniem i niezadowoleniem ze strony administratora… Napisał em dwie skargi do „Księ gi opinii i sugestii”: na jakoś ć jedzenia i na zachowanie ciszy i spokoju w pensjonacie, na pró bę aby zaatakować mó j pokó j, wypeł niono ankietę dla goś ci. Ale nie moż esz odzyskać dni urlopu, tak jak zmarnowanych pienię dzy. W REZULTACIE: Nie są speł nione punkty Regulaminu pobytu Pensjonatu „Baltiets”: Nr 12 Hał as w pokojach niemoż liwych do spania; w pią tek, sobotę i niedzielę pensjonat zamienia się w „dziedziniec pasaż u”, odbywają się seminaria, konferencje itp. Uczestnicy tych wydarzeń koń czą dzień w restauracji o 2-3 w nocy, wracają do swoich pokoi pijani, bardzo gł oś ny. Drzwi zamykają się i otwierają z rykiem, zamki do drzwi nie dział ają we wszystkich pokojach. Nr 15 „W przypadku skarg ze strony konsumenta administracja podejmuje wszelkie moż liwe ś rodki w celu rozwią zania konfliktu” – w stosunku do mnie – wszystkie ś rodki nie został y podję te.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał