Hilton Garden Inn Volgograd 4*– Opinie

2
Ocena 7.010
na podstawie
2 opinii
7.5 Numer
5.5 Usługa
9.5 Czystość
7.0 Odżywianie
5.5 Infrastruktura
Hotel położony jest w samym sercu administracyjnego i biznesowego centrum Wołnogradu. Centra biznesowe i zabytki oddalone są o mniej niż pięć minut jazdy od hotelu. Przystanki komunikacji miejskiej znajdują się w odległości spaceru. Oferuje sale konferencyjne, centra biznesowe, całodobową siłownię, restaurację i bar.Więcej →
аватар marikeyl100
 •  podróżował 5 lat wstecz
Ocena 8.0
Hotel jest ogó lnie ok, ale Wi-Fi czasami znika. Restauracja oczywiś cie jest trochę droga, myś lę , ż e mogł aby być skromniejsza. Uczestniczył em w konferencji jako goś ć . Wygodny, jasny, czysty pokó j, ale za mał o wyposaż enia. Ograniczone moż liwoś ci konferencji. … Już ▾ Hotel jest ogó lnie ok, ale Wi-Fi czasami znika. Restauracja oczywiś cie jest trochę droga, myś lę , ż e mogł aby być skromniejsza. Uczestniczył em w konferencji jako goś ć . Wygodny, jasny, czysty pokó j, ale za mał o wyposaż enia. Ograniczone moż liwoś ci konferencji. Niewiele rzeczy jest zapewnionych, chciał bym aby hotel zadbał o goś ci i poszerzył zakres swoich usł ug.
аватар Nadezhda26
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 6.0
W zwią zku z tym, ż e w hotelu rzekomo wystą pił a sił a wyż sza (pił karze z pó ź nym wymeldowaniem, o czym hotel dowiedział się dzień wcześ niej), zameldowanie nastą pił o zamiast ustalonej godziny o godzinie 17:30. Jednocześ nie obsł uga hotelu zadzwonił a dzień przed zameldowaniem z pytaniem, czy dokł adnie przyjedziemy i o któ rej godzinie: czyli wiedzieli, ż e zameldują nas dopiero wieczorem i nie poinformowali nas o tym. … Już ▾ W zwią zku z tym, ż e w hotelu rzekomo wystą pił a sił a wyż sza (pił karze z pó ź nym wymeldowaniem, o czym hotel dowiedział się dzień wcześ niej), zameldowanie nastą pił o zamiast ustalonej godziny o godzinie 17:30. Jednocześ nie obsł uga hotelu zadzwonił a dzień przed zameldowaniem z pytaniem, czy dokł adnie przyjedziemy i o któ rej godzinie: czyli wiedzieli, ż e zameldują nas dopiero wieczorem i nie poinformowali nas o tym. Zmienilibyś my rezerwację w hotelu i nie zjechali z drogi przez 6 godzin bez mycia i odpoczynku. Czy polityka hotelu nie traci pienię dzy? Jednocześ nie pracownicy recepcji przeprosili i powiedzieli, ż e nie są winni. Co jest po prostu ś mieszne jak na 4-gwiazdkowy hotel. A kierownik miał dzień wolny. Normalna sytuacja jest taka, ż e ​ ​ nikt nie moż e rozwią zać problemu, zaproponować alternatywy, ale po prostu powiedzieć : idź na spacer. W tym samym czasie eksmitowano ludzi, gdy pró bował em się zameldować na czas (z pokoi lepszej kategorii niż ten, któ ry zarezerwowaliś my), czego nikt nie oferował . Cał a ta sytuacja jest w zasadzie nonsensem. . Personel nie zaoferował ró wnież ż adnych komplementó w ani rekompensat, dopó ki po prostu nie poprosił em o pó ź ne wymeldowanie nastę pnego dnia, któ re został o przyznane, nawet nie zaproponowano mi pozostawienia bagaż u. Hotel ma wiele opcji, aby naprawdę przeprosić : zaoferuj bezpł atną kolację , sł odycze / szampana, pokó j najlepszej kategorii itp. W hotelach sieciowych takie podejś cie do klientó w jest po raz pierwszy i nawet w hostelach nie zdarzał o się to w zatł oczonych tureckich hotelach w sezonie. Być moż e tylko pokojó wka w tej sytuacji to solidna pią tka, któ ra posprzą tał a pokó j z wysoką jakoś cią w cią gu 20-30 minut. Pokó j był z oknami na aleję i dostę pem do wizjera, prawdopodobnie dlatego okna się nie otwierał y. Ale to drobiazgi w poró wnaniu z osadą . Reszta pokoju jest dobra, przestronna, ze wszystkim, czego potrzebujesz. Ś niadania urozmaicone, smaczne, ale z jakiegoś powodu nie był o jajecznicy. Podsumowanie to: Hilton, nie Hilton, ale podejś cie dalekie od standardó w sieciowych, prowincjonalna sł uż ba sowiecka


Nie ma jeszcze pytań
Zadać pytanie o hotelu
ekspertom i uzyskaj odpowiedzi
w ciągu najbliższych kilku godzin.
EKSPERCI HOTELI
Wdzięki kobiece
Mamajew Kurgan
Ocena 10.0
Rosja, Wołgograd
Fabula, Muzea, Pomniki i pomniki, Ulica, miejsce, punkty widokowe

Отель расположен в самом сердце административного и делового центра Волнограда. Менее чем в пяти минутах езды находятся бизнес-центры и исторические достопримечательности. В пешей доступности находятся остановки общественного транспорта. К услугам гостей конференц-залы, бизнес-центры, круглосуточный тренажёрный зал, ресторан и бар.

Lokalizacja 20 км от аэропорта. 5 км от железнодорожного вокзала.
W hotelu

3 конференц-зала вместимостью до 120 человек.

Мини-маркет на территории.

Круглосуточная стойка регистрации.

  • restauracja
  • kawiarnia/bar
  • centrum biznesowe
  • parking  FREE 
  • bezpieczny
  • winda
  • pranie
  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • pokoje dla niepalących
  • transfer na/z lotniska
Dla dzieci
  • menu dla dzieci w restauracji
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane
Rozrywka i sport
  • siłownia
Opis pokoi

Всего в отеле 157 номеров.

W pokojach

Принадлежности для чая и кофе, электрочайник, мини-холодильник, наборы косметики и средств для ухода за обувью, утюг и гладильная доска, LCD-телевизор, электронный сейф.

Adres пр. имени В.И. Ленина, 56a, Волгоград, Волгоградская обл., Россия, 400005
Telefony: +7 844 253-22-00
Stronie internetowej: Hilton Garden Inn Volgograd
FAQ
Какие развлечения есть в отеле?
Для поддержания хорошей физической формы отель предлагает посетить тренажерный зал.
Какие возможности для детей есть в отеле?
В ресторане есть отдельное детское меню или зона с детским питанием. Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой. По Вашей просьбе отель предоставляет детскую кроватку (бесплатно).