Hotel z rozsądnymi cenami i dobrym jedzeniem, ale jest kilka haczyków.

Pisemny: 13 marta 2016
Czas podróży: 9 — 10 sierpień 2015
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Zatrzymaliś my się w hotelu Prichal w drodze na Solovki. Bardzo wygodne jest, ż e za ich poś rednictwem moż na wstę pnie zarezerwować bilety na statek (podró ż w obie strony). Starszy administrator odpowiada na wszystkie pytania pocztą i jest przyjemnoś cią . Jeś li planujesz nocować w tym samym hotelu w drodze powrotnej (ponieważ morze jest nieprzewidywalne i moż esz wysią ś ć ze statku znacznie pó ź niej niż planowany czas i istnieje ryzyko np. spó ź nienia się na pocią g), to administracja proponuje zapł acić za pokoje z gó ry. Oszczę dza to duż o czasu. Nie musisz stać w kolejce do odprawy po ł odzi. Podobał a im się restauracja. Nie był o ż adnych skarg na zamó wione przez nas potrawy. Pyszne i satysfakcjonują ce. Ceny są do przyję cia. Moż esz przynieś ć wł asny alkohol, a nawet uprzejmie dać korkocią g. . O pokojach. W drodze powrotnej dostaliś my zwykł e pokoje standardowe w budynku bez remontu (był y już opinie, ż e trzeba być przygotowanym na spartań skie warunki - pł askie materace i niskie ciś nienie wody). ALE to w ogó le nie ma znaczenia! Bo w tym przypadku nie ma problemó w z hydrauliką! ! ! Po drodze natknę liś my się na fakt, ż e w odrestaurowanym budynku na drugim pię trze znajdują się pomieszczenia, w któ rych kanalizacja był a począ tkowo ź le wykonana i jest stale zatkana. Co wię cej, hydraulicy w tej sytuacji nie są w stanie pomó c. A wszystko rozwią zuje się , po prostu nabierają c rano poż ą dane nadzienie dla pokojó wki. Na pytanie administracji, co zrobić w tej sytuacji, powiedziano nam, ż e jest to stał y problem. Co wię cej, dziewczyna w recepcji zachowywał a się niewł aś ciwie – w tej sytuacji fraza „a czego od nas chcesz” nie jest odpowiedzią na pytanie klientó w, któ rzy zapł acili doś ć przyzwoitą kwotę za pokoje superior (podobno jest to wysoka poziom komfortu). Dopiero interwencja starszego administratora (bardzo mił a kobieta, stara się wszystkim pomó c, szczerze szkoda, ż e ​ ​ musi rozwią zywać takie sprawy) wpł ynę ł a na panią administratorkę i dostaliś my klucze do innego wolnego pokoju. Gdyby z gó ry uprzedzili o moż liwoś ci takiej sytuacji i obniż yli ceny za te pokoje, był oby to uczciwe, ponieważ nie ma sposobu, aby rozwią zać problem. To znacznie zepsuł o dobre wraż enie i nastró j (((
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał