Hotel się zepsuł?

Pisemny: 6 sierpień 2017
Czas podróży: 1 — 6 sierpień 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 10.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Zatrzymujemy się w tym hotelu po raz drugi. Już przy pierwszej wizycie hotel wzbudził pozytywne emocje: mił a obsł uga, czystoś ć wokó ł , dobre morze, wygodne pokoje, wszyscy zauważ yli znakomitą kuchnię , wię c postanowiliś my przyjechać drugi raz. W 2017 roku hotel został zmieniony: coś strasznego stał o się z jedzeniem. w celu zaoszczę dzenia pienię dzy, obsł uga „bufetu” samodzielnie podaje jedzenie goś ciom. Jedna ł yż ka sał atki, jeden cienki serek itp. Poproszone o dodanie czegoś ekstra, mó wią „mamy takie porcje” i ledwo powstrzymują ś miech, zdają c sobie sprawę z absurdalnoś ci sytuacji. W poł owie obiadu prawie nie ma jedzenia, wszystkie tace są puste i nikt nie bę dzie ich przynosił i nie odnawiał . Na pytanie: „gdzie mogę nalać herbatę lub kawę ”, odpowiadają : „nie chodzi nam o to”, ale moż na pić wodę lub kompot. Kiedy pł acisz 10-1.000 rubli dziennie za zakwaterowanie, co na terytorium Rosji jest duż o za zakwaterowanie, a tym bardziej w Ł azarewskim, chcesz, aby za te pienią dze ś wiadczone był y normalne usł ugi. To bardzo smutne, ż e hotel tak ź le trafił w oczy. Hotel miał zaledwie 3 gwiazdki.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар