Dobra lokalizacja hotelu, ale jego opis nie odpowiada rzeczywistości

Pisemny: 16 lipiec 2015
Czas podróży: 6 — 14 lipiec 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 6.0
W lipcu 2015 r. był am na wakacjach z nastoletnią có rką w Dagomys - Hotelu Biał a Fala. Wybrał am hotel online. Podobał mi się pokó j „Komfort z balkonem”, któ ry w opisie miał powierzchnię.25 mkw. Na zdję ciu pokoju wystró j jest pię kny: opró cz ł ó ż ek był też ką cik do relaksu. Basen przed hotelem. Pokó j wyglą da ś wietnie i faktycznie jest „KOMFORT”. Oczywiś cie we wszystkich pokojach zadeklarowano bezpł atne Wi-Fi. Był em gotó w zapł acić.3000 rubli dziennie za wygodę , a nie za ł ó ż ko w zwykł ym pokoju. Wł aś nie został em oszukany! Nie polecam nikomu zajmowania się tymi oszustami.
Oszustwo #1. Powierzchnia pokoju to nie 25, ale sił a 16 mkw. Nie ma w nim nic poza ł ó ż kami i stolikami nocnymi. O tak! Był też martwy telewizor pod sufitem, któ ry pokazywał dwa i pó ł programó w, malutka lodó wka na balkonie, bo nie ma jej nawet gdzie postawić w pokoju. No i szafa z komodą w przedpokoju. Kiedy wszedł em do pokoju, szczę ka mi opadł a, był em po prostu gł upi! Kiedy wyraził a swoje pytania, uprzejmie zaproponowano nam przywiezienie innego krzesł a. Dzię ki za przysł ugę ! A gdzie sytuacja, któ ra był a na zdję ciu? Powiedziano mi, ż e szukał em w zł ym miejscu, to był opis pokoju typu superior. Kł amstwo! Był em zagubiony, ponieważ nie mogł em przekonują co odrzucić sł ó w administratora. Nie mają WI-FI! Nie udał o mi się wejś ć na stronę i pokazać zdję cia.
Oszustwo numer 2. Jeś li chodzi o WI-FI, to cią gle mi odpowiadali, ż e jest zepsute - robią to. Wyglą dał o bardzo sł abo dopiero w dniu naszego wyjazdu, a potem dopiero na recepcji.

Oszustwo numer 3. Basen. Ostatnie 2 dni przed naszym wyjazdem popadł o w ruinę , nie korzystaliś my z niej.
Pytanie brzmi: dlaczego zapł acił em taką sumę ? Takie niefortunne warunki moż na znaleź ć przez 1 tysią c dni, a nie przez 3000 rubli. Aby 3000r mieć ł ó ż ko w pustym pokoju - to tylko oszustwo.
Od pierwszego dnia zadomowienia się w pokoju wszystko zaczę ł o się psuć . Klimatyzator kapał mi prosto na gł owę . Wieszak na rę cznik spadł gł upio po zawieszeniu na nim rę cznika. Prysznic rozpryskiwał się we wszystkich kierunkach, ponieważ był zepsuty. Klamka na balkon nie pozwolił a mi zamkną ć drzwi bez uszczypnię cia palcó w. Woda w kranach pł ynę ł a wedł ug jakiegoś specjalnego, nieznanego schematu, bardzo czę sto kran po prostu parskał i nic nie pł ynę ł o, a zimna pł ynę ł a cienkim strumieniem lub koń czył a się cał kowicie.
Przy każ dej awarii dzwoniliś my do administratora, a ona wysył ał a mistrza. Przyszedł i naprawił . Ale w koń cu przez pierwsze 3-4 dni (z oś miu dni odpoczynku) ż yliś my w warunkach cią gł ego remontu. Za ś cianą pracował o wiertł o, nasz pokó j trzą sł się od hał asu. Na balkonie ś cianka dział owa nie jest do gó ry, byliś my zmuszeni sł uchać wszystkich mat od wesoł ych są siadó w. Split - jednostka zewnę trzna stoi na balkonie z gorą cym wywiewem bezpoś rednio na balkon. Oznacza to, ż e po prostu nie moż na tam odpoczą ć .

Obrzydliwe był o to, ż e nasz pokó j 4-9 znajdował się na samym koń cu hotelu. Oznacza to, ż e trzeba był o wspią ć się po bardzo stromych schodach na 4 pię tro (nie ma windy), a nastę pnie przejś ć.50 metró w, skrę cić , przejś ć tę samą odległ oś ć , ponownie skrę cić - i po 30 metrach - oto jest - numer! Z cię ż kimi walizkami pokonanie tak trudnej trajektorii z literą „P” to tylko kpina… Po raz kolejny nie wyskoczysz na ulicę . Wychodzą c, czujesz się jak maratoń czyk na dł ugich dystansach.
Jednocześ nie administratorka Olga zachowywał a się tak, jakby nas strasznie uszczę ś liwiał a!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU
  • Dobra lokalizacja hotelu, ale jego opis nie odpowiada rzeczywistości

ZOBACZ TEŻ