Okropny obrzydliwy personel?

Pisemny: 24 wrzesień 2017
Czas podróży: 23 — 24 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Kiedy nasi znajomi zasugerowali, ż ebyś my pojechali do Ethnomir, pospacerowali na kilka dni na ś wież ym powietrzu, nie spodziewaliś my się , ż e w tym etno ś wiecie niejako dział ają bezduszni, gł upi chamowie.

Wszystko zaczę ł o się mniej wię cej, 9 wrześ nia zapł aciliś my za dwa bilety, na 2 dni, za 1000 rubli. i za 1000 rubli. W zwią zku z tym i z wielką przyjemnoś cią zaczę li oczekiwać czasu naszego przybycia 15 wrześ nia.

Ale… w nocy 12 wrześ nia karetka zabiera mnie do szpitala, gdzie jestem operowana i jak wszyscy rozumiecie, fizycznie nie mogę dostać się do Ethnomir, ponieważ okres rehabilitacji po operacji trwa od 7 do 21 dni.


12 wrześ nia moja ż ona dzwoni do Ethnomira i mó wi, ż e z powodu mojej hospitalizacji nie moż emy przyjechać i prosi o zwrot pienię dzy lub przesunię cie terminu przyjazdu na pó ź niejszy, na co odpowiada - jedź , jesteś kobieta w lesie, czas miną ł , powinieneś był skontaktować się z nami wcześ niej. A wszystko w tym samym duchu. W tej chwili niczego nie podejrzewam, jestem pod zakraplaczem.
Po poł ą czeniu cał ego kobiecego ducha walki moja ż ona szuka nazwiska Dyrektora Generalnego i pisze do niego ten list:

Dyrektor Generalny Dialogu Kultury LLC

Sarkisova O. I.

od ___ Swietł ana Wiktorowna ________________________________________________________________

(Peł ne imię i nazwisko. )

Seria paszportu ________ numer_________________

Wydane przez _____________________________________________________________

___________________________________________________________________________ _____

Data wydania ______20.07. 2012______________________

Zarejestrowany pod adresem: _________________________________________________

Informacje kontaktowe: __________________97730890998______________________________

(podaj telefon, e-mail)
Wniosek o anulowanie usł ugi

(z przeniesieniem ś wiadczenia usł ug na inny termin)

Proszę o anulowanie usł ug w ramach programu z zaliczką nr ___49299_____

z dnia _0907___. ____. 201_7_ i przelew ś rodkó w w wysokoś ci _12000_______________ pocierać . (__________________________________________________________________________ ______)

dla nowego programu nr ______ z dnia ____22.09__. _____. 201_17_

z powodu __ pilnej hospitalizacji mojego mę ż a proszę o przeł oż enie rezerwacji Maksyma Wiaczesł awowicza na 22-24 wrześ nia, dokumenty dostarczymy przy zameldowaniu __________________________________________________________________

___________________________________________________________________________ __.
Wyraż am zgodę na to, ż e z chwilą otrzymania niniejszego zgł oszenia zamó wione usł ugi w ramach programu nr _______ z dnia ____________ okreś lone w niniejszym zgł oszeniu uważ a się za anulowane, a ś rodki w ramach tego programu zostaną przeniesione do nowego programu.

______13.09. 2017_____________

(data)

___________/________________________/


(podpis) (transkrypcja podpisu)

Potem dzień pó ź niej pojawia się niejaka pani Ivanko Anastasia Yuryevna, przedstawiają ca się jako pewna pracownica Ethnomir, pró buje udowodnić mojej ż onie, ż e jest wypchana gł upcem i odważ ył a się zakł ó cić ś wiatł o w oczach swojego dyrektora Sarkisova z takim stwierdzeniem. Co wię cej, rozhisteryzowana Ivanko, w ultimatum, piszczą c do telefonu, ż ą da od niej zaś wiadczenia, ż e ​ ​ dziś jestem w szpitalu, bo inaczej nie odda ż adnych pienię dzy i nie przesunie terminu przyjazdu! ! !

Po tym moja ż ona otrzymuje ten list pocztą:

Droga Swietł ano!
W odpowiedzi na Pań stwa Wniosek o przekazanie ś rodkó w w ramach Programu nr 27096/17 z dnia 07.09. 2017, opł acone za usł ugi ś wiadczone na terenie Centrum Turystyki Kulturalno-Edukacyjnej „ETNOMIR”, znajdują cego się pod adresem: region Kał uga, rejon Borowski, wieś Pietrowo, informujemy, co nastę puje.

Pł acą c za usł ugi, potwierdzasz, ż e zapoznał eś się i zgadzasz z regulaminem pobytu na terenie ETNOMIR, zasadami rezerwacji, anulowania i ś wiadczenia usł ug zamieszczonymi na oficjalnej stronie www. etnomir. ru i zobowią zuje się do dokonywania wszelkich pł atnoś ci i rozliczeń.

Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie http://ethnomir. ru/zasady, a mianowicie zgodnie z Regulaminem pł atnoś ci, rezerwacji i anulowania usł ug zamó wionych za poś rednictwem strony internetowej http://ethnomir. ru/zasady, w przypadku rezygnacji z usł ugi na 48 godzin przed datą rozpoczę cia imprezy kwota do potrą cenia wynosi 100% wpł aconego kosztu usł ug, kwota do przelania to 0% wpł aconego kosztu usł ug.
Zał ą czamy Ci zasady przelewu


Zasady przekazywania programu:

• Klient ma prawo do zmiany terminu programu nie pó ź niej niż.3 dni kalendarzowe przed rozpoczę ciem ś wiadczenia usł ug.

• W przypadku, gdy do realizacji usł ugi pozostał o mniej niż.3 dni, decyzję o przeniesieniu zamó wienia podejmuje administracja CCC Ethnomir, kierownik biura sprzedaż y.

• Przeniesienie na inne terminy odbywa się bez zapisywania rabatu iz przeliczeniem kosztó w zgodnie z cennikiem.

• Przelewu moż na dokonać nie wię cej niż.2 razy z rzę du dla jednej usł ugi z waż nych powodó w.

• Przeniesienie odbywa się z nie wię cej niż.6 miesię cznym wyprzedzeniem.

Proszę o dostarczenie zaś wiadczenia, dokumentu potwierdzają cego niemoż liwoś ć przyjazdu, po czym zostanie podję ta decyzja o zgodzie na przeniesienie przyjazdu.
Moja ż ona dzwoni do mnie i mó wi, kochanie i jedyna, czy moż esz odł ą czyć rurki prowadzą ce do twojego ciał a, wstać i pilnie pobiec do ordynatora i poprosić go o zaś wiadczenie, ż e nie jesteś cholernym symulatorem, ale w rzeczywistoś ci osoba, któ ra przeszł a operację , inaczej faszystowska ciotka Ivanko nie daje nam naszych uczciwie zarobionych pienię dzy. No to wstał em, podniosł em telefon, zadzwonił em do tego Ivanko i korzystają c ze sł ownika Dahl wytł umaczył , gdzie jestem i co się ze mną dzieje, a takż e powiedział jej, co ma teraz zrobić i w jakiej kolejnoś ci, po czym kolejny dokument pojawił się w naszej poczcie:

Maxim, dzień dobry!

Utworzono dla Ciebie nową rezerwację.

22.09-24.09

Z poważ aniem,

Perepletowa Tatiana

Menedż er aplikacji online.

Centrum Kulturalno-Oś wiatowe "ETNOMIR"

tperepletova@ethnomir. en

121552 Rosja, Moskwa, ul. Jarcewskaja, 27

Tel. +7 (495.710-7344 (wew. 1056)


Faks + 7 (495.710-7363 . )

I zauważ , nigdzie nie ma sł owa o certyfikacie, któ ry muszę komuś pokazać ! ! !
Co wię cej, 21 wrześ nia po wyjś ciu ze szpitala zadzwonił em do Etnomira i powiedział em, ż e fizycznie nie moż emy przybyć.22 wrześ nia, bo wł aś nie wyszedł em ze szpitala, a przyjedziemy 23 wrześ nia, ale niech wszyscy uwierzą , ż e przyjechaliś my 22 wrześ nia i nie musimy niczego zwracać ani rekompensować . Dziewczyna (znowu nie przedstawiają ca się przez telefon) powiedział a OK, masz pokó j, chodź nie martw się (znowu nie ma ani sł owa o certyfikacie)

23 wrześ nia wyjeż dż amy i do godziny 13-00 czasu moskiewskiego docieramy do Ethnomir, gdzie przy barierce stoi ochroniarz, inspektor przepuszczają cy - nie ma na nim ani jednego insygnia, tak jak nie ma imienia, w ogó le jest pewna osoba z kartką papieru, któ ra pyta o nasze nazwisko, mó wi Nie takie nazwisko! ! !

Mó wimy – szukajcie pią tku, powinniś my przyjechać w pią tek, patrzy i mó wi – nie ma takiego nazwiska.
Zaję ł o tej osobie okoł o 30 minut skontaktowanie się z kimś tam przez radio, wpuś cili nas, ale powiedzieli, ż e wpuś cili nas warunkowo i trzeba był o iś ć na recepcję i wyjaś nić.


W recepcji czekał o na nas okoł o 4-5 pracownikó w obsł ugi noclegowej, któ rzy usł yszawszy moje nazwisko z proś bą o udostę pnienie opł aconego przeze mnie pokoju, przez okoł o 15 minut patrzyli na monitor okrą gł ymi, tę pymi oczami, a nastę pnie poprosili mnie o paszport (prawdopodobnie myś lą c, ż e ja, mają c inne nazwisko, podał em im ź le ), znowu przez 10-15 minut, naciskają c jakieś klawisze na klawiaturze, dali mi nastę pują cy tekst, dosł ownie

-A dlaczego znowu do nas przyjechał eś , mieszkał eś z nami od 15 wrześ nia do 17 wrześ nia ...

Boż e...jak gł upio wyglą dali ci przedstawiciele zakwaterowania...
Po moim oszoł omieniu, któ remu znó w towarzyszył y sł owa ze sł ownika Dahla, poł ą czył y się z rozwią zaniem naszego sporu z nimi - mieszkał em z ich rodziną lub nie mieszkał em od 15 do 17 wrześ nia, administrator, któ ry pienił się z ust , teraz przekonywał em, ż e skoro nie przyjechał em, to mó j bilet został anulowany i pó jdę do lasu. Mimo wszystko ję zyk rosyjski jest ś wietny i potę ż ny - za jego pomocą moż na przenosić gó ry, ale IDIOTowi nie da się udowodnić IDIOTowi, ż e jest IDIOTEM, a ja też nie udał o mi się udowodnić administratorowi, ż e jestem w gł owie i w solidnej pamię ci.

Musiał em poł ą czyć pocztę i szukać listó w i nazwisk pracownikó w, któ rzy pisali do mnie listy i informowali o przesunię ciu naszego przyjazdu.

- Czy nazwiska Ivanko i Pereplyotova coś ci mó wią?

-Nie mamy takich pracownikó w w Ethnomir

-?????????? ? ? ? Kto wtedy pisze do mnie listy?

- To są pracownicy moskiewskiego biura i nie są dla nas dekretem! ! !

Sł yszysz ludzi, NIE DEKRET...to jakiś skryba! ! !
i co mó wią ci ludzie, ale oni mó wią -

-Twó j bilet został anulowany, nie dostarczył eś ż adnego zaś wiadczenia

- Przepraszam, jakiego rodzaju zaś wiadczenie musisz dostarczyć?

-A ską d mam wiedzieć , któ ry, z Moskwy powiedzieli, ż e potrzebny jest certyfikat

- Powiedz mi, czy zapł acił em ci koszt biletu, któ ry obejmuje ś niadanie?


-Jeś li Twó j bilet zostanie anulowany, Twoje pienią dze przepadną ! ! !

-Ponadto nie wpł acił eś do naszej kieszeni. oraz w biurze w Moskwie.

Gł upie suki!!!...Tylko imbecyle od urodzenia! ! ! Jak moż esz zostać zatrudniony? ? ?

Po ponownym poł ą czeniu wszystkich moich doś wiadczeń z komunikowaniem się z takimi postaciami, po poł ą czeniu cał ego mojego bogatego sł ownictwa, przekonał em ich jednak, ż e zapł acił em zaró wno za zakwaterowanie, jak i ś niadanie.

Co wię cej, ci gł upcy, przy zaangaż owaniu ochrony, pró bowali uzyskać ode mnie zaś wiadczenie, ż e faktycznie był em w szpitalu! ! !

Został y wysł ane.

Nie chciał o mi się już jeś ć , po wysł aniu cał ego personelu na przekwalifikowanie i szkolenie wynaję liś my pokó j i wyjechaliś my do Moskwy.
Pracownicy Ethnomir, któ rych nie szanuję , po prostu nie jesteś cie zdolni i nie powinniś cie pracować w zakresie obsł ugi klienta – zrezygnujcie.

Kierownictwo Ethnomir, domagam się postę powania w tej sprawie z skierowanymi do mnie przeprosinami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał