OBRZYDLIWY!

Pisemny: 16 wrzesień 2011
Czas podróży: 1 — 7 wrzesień 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Jestem bardzo niezadowolona z jakoś ci obsł ugi i ogó lnie z pracy personelu - cał kowita oboję tnoś ć wobec klientó w i lekceważ enie nawet interesó w firmy - zarezerwował em pokó j z miesię cznym wyprzedzeniem - nikt nawet nie oddzwonił - ja musiał em zadzwonić i dowiedzieć się wszystkiego, nie był o mnie nawet na listach rezerwacyjnych, potem twó j kierownik powiedział , ż e mogę przyjechać tylko po to, aby zapł acić w moskiewskim biurze na Paveletskaya, wyznaczonym czasie, a kiedy przybył em do biura, powiedział , ż e zgodził się ze mną nastę pnego dnia. Spę dził em czas i pienią dze w drodze, zostawił em dziecko z nianią - któ ra też pł aci, a pracownik przede mną nawet nie uznał za konieczne przeprosić za nieprawdziwe informacje, a takż e zaproponował anulowanie rezerwacji, jeś li coś się stanie nie pasuje do mnie. Jeś li kierownictwo firmy potrzebuje takich pracownikó w i jest usatysfakcjonowane, ż e klienci odchodzą z pienię dzmi, to proszę dalej pracować w tym samym duchu. obrzydliwy. w celach informacyjnych - bon był przeznaczony dla mojej mamy, któ ra ma urodziny. W efekcie wydał em pienią dze i nerwy, plus zepsuty nastró j zamiast relaksu i przyjemnoś ci. . Myś lę , ż e pracownicy tacy jak Alexander nie mają w ogó le miejsca w sektorze usł ug. W efekcie nie mam już ochoty jechać do Waszego wspaniał ego pensjonatu, chociaż wszystko został o zaplanowane z gó ry jako mił a niespodzianka i prezent na rocznicę . Ludzie! nie trać czasu i pienię dzy - lepiej zarezerwuj bilet do innego miejsca, w któ rym pracownicy są zainteresowani klientami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał