Biznes po rosyjsku jak zawsze nic się nie działo

Pisemny: 23 może 2012
Czas podróży: 1 — 7 może 2012
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Był em tylko pod wraż eniem powitania „dzień dobry” od pracownikó w hotelu, któ rzy spotkali się w cał ym hotelu, pomyś lał em, dobra robota, przecią gnę li wł asne, fajnie, ale okazał o się , ż e to tylko kilka godzin, zrobił em już tego nie sł yszę . A potem trochę rozczarowań , nawet za tak ogromne pienią dze był o tylko czysto rosyjskie lenistwo, zł oś ć , chamstwo i brak chę ci obsł ugi goś ci. W przypadku jakichkolwiek komentarzy personel wymyś lił kilka wymó wek i powodó w, któ re pojawił y się z powodu ich wewnę trznych procedur i przepisó w. ale nie powinno się tego wszystkiego budować tylko dla jednego - dla dobra goś ci! W sumie mam na myś li prawie wszystko, bo wszystkiego co musiał em zobaczyć w te 3 dni nie da się tutaj opisać . Jedyne, co hotel zdoł ał przewidzieć , to dostę pnoś ć ś rodkó w odstraszają cych komary w pokojach. W hotelu nie ma nawet elementarnej logiki sprzą tania i rozliczania goś ci, pokoi po i przed duż ymi przyjazdami. Nigdy nie polecaj tego miejsca nikomu, znajdź najlepszą inwestycję za pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał