Bardzo uprzejmy uśmiechnięty personel.

Pisemny: 21 listopad 2016
Czas podróży: 1 — 7 listopad 2016
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
W sanatorium „Piatigorsk Narzan” po raz pierwszy odpoczywaliś my z mę ż em. Zostaliś my ciepł o przywitani, szybko rozlokowani i zaaranż owani, bardzo dogodna lokalizacja sanatorium. Doskonał e zaplecze medyczne, uprzejmy, responsywny personel. Kto szanuje ż ywienie dietetyczne - nie moż na sobie ż yczyć lepszego. Restauracja posiada szybką i przyjazną obsł ugę . Chciał bym wspomnieć o pielę gniarce dietetycznej pracownikó w restauracji Natalii Ivanovnie, kelnerce Lazareva Svetlana Vasilievna, Shatverova Svetlana. Mieszkaliś my na 5 pię trze. Pokó j był codziennie sprzą tany, dzię ki pokojó wkom Irina i Tatiana. Kompetentny personel medyczny, a co bardzo waż ne, nie trzeba „bł agać ” o wizyty na leczenie. Wielkie podzię kowania dla lekarza prowadzą cego - Zavidnaya Maria Konstantinovna, masaż ystka Golovko Svetlana, cał y personel medyczny 5. pię tra - fizjoterapia Anna Anatolyeva Belyaeva, Akopyan Lyusina, Batalova Raipat - za ich „zł ote rę ce”. I szczegó lne, wielkie podzię kowania dla administratora pią tego pię tra, Niny Michajł ownej Kozlyankiny, za jej ż yczliwoś ć . Bardzo uprzejmy uś miechnię ty personel. Niewą tpliwą zaletą są ką piele radonowe. Terytorium dobrze utrzymane, bardzo pię kne? . Chcielibyś my bardzo podzię kować dyrektorowi generalnemu sanatorium "Piatigorsky Narzan" - Chumakowej Tatyanie Arsentievnej - za wspaniał e wakacje, za doskonał e leczenie, ponieważ jej wielką zasł ugą jest utrzymanie sanatorium w idealnym porzą dku. I gł ę boki ukł on dla cał ego personelu sanatorium.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał