Informacja zwrotna od niewymagającego gościa

Pisemny: 14 luty 2011
Czas podróży: 1 — 7 luty 2011
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Ogó lnie pokó j mi się podobał , obsł uga jest uprzejma i ż yczliwa, ale obsł uga kelnerska pozostawia wiele do ż yczenia, zapomnieli, ż e zamó wili i przynieś li zupeł nie inne zamó wienie, przynieś li jedno zamiast 2 dań , potem nie był o ló d (!! ! ) do robienia koktajlu. Zamawiają c saunę moż esz zapomnieć o dostawie : ) moż e to był am tylko ja, nie mogę powiedzieć . Jeś li chodzi o obsł ugę : Moja ż ona i ja poszliś my na spacer i poprosiliś my o posprzą tanie pokoju, gdy wró ciliś my, okazał o się , ż e usunię to tylko talerze, popielniczkę i szklanki nie wymieniono. Jakoś pomyś lano, ż e zostanie to uwzglę dnione w sprzą taniu...Ogó lnie, jeś li nie zwracasz uwagi na usł ugę , wszystko się udał o, turecka ł aź nia parowa zadowolona : )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał