obsługa . Smutna historia....

Pisemny: 4 wrzesień 2011
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2011
Na konferencję przyjechaliś my w sobotę.27 sierpnia o godzinie 11. Jak wiecie odprawa jest tam nieco pó ź niej, wię c torby wszystkich uczestnikó w konferencji (okoł o 60 osó b, no có ż , budż et firmy nie jest mał y, rozumiecie ) został y umieszczone obok sali konferencyjnej. pracownicy umieszczają na każ dym worku metki z numerem osiedla i nazwiskiem osoby. Przed konferencją wycią gną ł aparat do fotografowania wydarzenia z torby na aparat, któ ra został a umieszczona razem z resztą toreb. Po konferencji wszedł em na salę - gł ó wne torby z rzeczami był y na swoim miejscu, ale nie patrzył em na torbę z aparatu (nie przywią zywał em do tego ż adnej wagi). Nastę pnego dnia, kiedy wyszliś my, odkrył em, ż e nie ma torby z aparatu. Skł ad torby: có ż , sama torba (okoł o 1000 rubli), dodaj. sprzę t do obiektywu (2000 rubli), zł ą cze przewodu z komputerem (600 rubli) i odpowiednio ł adowarka do aparatu (3900 rubli). wszystkie ceny są pobierane ze sklepu M-Video. ogó lnie grosz : ) 7500 rubli. Pracownicy mojej firmy (swoją drogą jestem dyrektorem zarzą dzają cym) obejrzeli wszystkie pokoje i salę konferencyjną i nie znaleź li torby. Na recepcji wszyscy szybko zaczę li spisywać mó j numer telefonu, brać wizytó wki ze sł owami, ż eby znó w spojrzeli i odpowiednio do mnie zadzwonili. Ich sł owa mi wystarczył y i wró cił em do domu (mieszkam w Iwanowie. ) Nie był o telefonu. Nie był o go też nastę pnego dnia. Zadzwonił em już we wtorek i zapytał em - jak tam torba? a w recepcji jest kolejna zmiana, któ ra Z OGÓ LNIE nie jest ś wiadoma mojej sytuacji. Powiedział em im ponownie i poprosił em o rozmowę z dyrektorem. Reż yser wysł uchał mnie bardzo uważ nie i powiedział , ż e w cią gu godziny dowie się o tym i zadzwoni do mnie osobiś cie. Jak myś lisz, jak to się stał o? Oczywiś cie nie. Podsumowuję . Obsł uga kradnie, bą dź ostroż ny. Nie ufaj obsł udze w takiej sytuacji i natychmiast wezwij policję . Ogó lnie rzecz biorą c, jaki dyrektor i personel. Tak, to nie szkoda torby, ale fakt, ż e ludzie nie są potrzebni. A jak dyrektor dał dyrektorowi sł owo, ż eby oddzwonił - to przepraszam....Dla mnie to najgorszy negatyw. To wszystko.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał