Przeciętny hotel z oczywistymi wadami?

Pisemny: 11 sierpień 2015
Czas podróży: 7 — 9 sierpień 2015
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 7.0
Po przyjeź dzie na recepcji pracował tylko jeden administrator, wię c musieliś my dł ugo stać w kolejce, ponieważ rozsiedliliś my się jako grupa 50 osó b. To jest minus.
Przy wejś ciu obowią zuje ś cisł a ochrona z ramą i sprawdzeniem przez urzą dzenie rentgenowskie każ dej torby i paczki. To jest plus.
Standardowy pokó j dwuosobowy, któ ry dostaliś my na pierwszy rzut oka, był czysty i wygodny.
Ale był y też niedocią gnię cia: nawet dla dwugwiazdkowego hotelu niewybaczalne są paję czyny z grubymi pają kami w oknach, któ re, jak się pó ź niej okazał o, wę drował y nocą po ł ó ż kach. Nic przyjemnego.

Reszta, kiepsko zamocowane gniazdka, lampki nocne bez ż aró wek – któ rych trzeba był o nazwać elektrykiem, w zasł onach prysznicowych od prostych mokrych zasł on… okazał y się drobiazgami w poró wnaniu do ż ywych stworzeń w pokoju.
Byliś my zadowoleni ze ś niadania w formie bufetu z ró ż norodnymi daniami i obiadami. Wszystko jest obfite i pyszne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał