Zły stosunek do gości

Pisemny: 29 marta 2014
Czas podróży: 25 — 27 marta 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Niestety nie byliś my w stanie „zobaczyć ” obsł ugi personelu, udał o nam się porozmawiać z menedż erką Eleną Wł adimirowną .
Przyjeż dż ają c do hotelu, zapł aciliś my za dwa dni pobytu tam, sami jesteś my z Jekaterynburga, ale kiedy weszliś my do pokoi, był o nas 4, czuliś my się „nieswojo”, no có ż , zdarza się , ż e przyjechaliś my, ale to miejsce nie jest twoje. Od momentu zameldowania do momentu podję cia decyzji minę ł o 40 minut, po prostu usiedliś my w pokoju i poszliś my na recepcję (piszę w transliteracji rosyjskiej), zostaliś my grzecznie powitani i eskortowani przez administratora Dinarę , bardzo mił a dziewczyna, ale dowiedziawszy się o naszej decyzji, naturalnie poinformował a nas o tym wyż szym kierownictwie, któ re „podję ł o decyzję o wypuszczeniu nas” za poł owę kosztó w. Za dwa pokoje, za dwa dni zapł aciliś my 16800, poproszono nas o opuszczenie 8400 na 40 minut, myś lę , ż e to przynajmniej nierozsą dne, nic takiego nie znaleź liś my w regulaminie hotelu, wszystko, co nam pokazali, był o nie tak . Aby nie zepsuć wspaniał ego wraż enia miasta - wyjechaliś my, zapł aciwszy za pobyt - 5600. Chł opaki, uważ nie przeczytajcie regulamin i bą dź cie bardziej skrupulatni w wyborze. Jeś li jestem zainteresowany, mogę napisać , gdzie się pó ź niej zatrzymaliś my, ż eby to nie był o reklama.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał