Bardzo przyjazna dla klienta postawa

Pisemny: 12 listopad 2021
Czas podróży: 5 — 9 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 5.0
Wybrał em ten hotel ze wzglę du na recenzje: wydaje się być dobry i niedrogi. Odką d odbył em wycieczkę po Kazaniu, usł uga nie był a na pierwszym miejscu.
Wszedł i wydaje się być w porzą dku. Tylko był y kł opoty z sejfem i drzwiami: sejf w ogó le nie reagował , a drzwi otwierał y się tylko z zewną trz. Zadzwonił em do administratora, powiedzieli, ż e sejf bę dzie ustawiony i zaprosili szefa ochrony do drzwi. Okazał o się , ż e to kobieta, któ ra spojrzał a na drzwi i powiedział a: „Ale zamek dział a, moż na się przystosować ”. Widzą c moje oszoł omione oczy, administrator wcią ż prosił ją , by zrobił a to dobrze. Sejf został mi przekazany trzy razy pó ź niej, ale nigdy tego nie zrobili. Już spluną ł em, bo cią gle jeź dził em na wycieczki i za każ dym razem mę czył em się czekaniem na fachowca, któ ry zastawi sejf, nie miał em już sił .
Jedzenie był o dobre, nic nie mogę powiedzieć .

Ale wisienką na torcie był dzień wyjazdu, kiedy oddał em klucze i powiedzieli mi, ż e pokojó wka sprawdzi teraz pokó j. Oznacza to, ż e nie zrobili sejfu, nie chcieli też robić drzwi, ale mogą sprawdzić numer - mogą .
Nie są dzę , ż ebym ponownie pojechał a do tego hotelu. I zdecydowanie nie polecił bym go moim znajomym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар