Przeciętny, ale gość nie będzie mógł spać

Pisemny: 12 może 2022
Czas podróży: 10 — 15 kwiecień 2022
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Sam hotel (jak i jego pracownicy) wydawali się nam zmę czeni. Na rejestrację czekaliś my pó ł godziny, mimo obecnoś ci dwó ch dziewczyn na recepcji, sama rejestracja przebiegł a szybko. Dostał em pokó j z oknami na zajezdnię autobusową (trolejbusową ), wię c poranek zaczą ł się o godzinie 5 od skrzypienia taboru (co nadal jest przyjemnoś cią ). Myś lenie, ż e przeciwna strona pokoju nie jest lepsza, ponieważ okna wychodzą na ruchliwą czteropasmową drogę.
Pokó j w normalnym standardzie, gdzieś popę kany tynk, gdzieś przetarte meble, sprawna hydraulika. Przyjechaliś my jako rodzina z dzieckiem, ale w pokoju był y dwa ł ó ż ka. Chcieliś my zadzwonić do recepcji - nie znaleź liś my numeró w telefonó w, musieliś my zejś ć na dó ł po ł ó ż eczko.
Kawiarnia w hotelu to osobna historia, raczej smutna. Poszedł em na biznesowy lunch raz, nigdy wię cej.

Odnieś liś my wraż enie, ż e zrobili nam przysł ugę za wł asne pienią dze, a ugotowane jedzenie wyraź nie pozostał o ze ś niadania w formie bufetu. Dlatego jedli w kawiarniach miejskich (Povareshka, Canteen itp. ). Kawiarnia w hotelu Berlin to solidna cał oś ć.
Codziennie sprzą tali pokó j, ale potem zawiesili znak na klamce. Mię dzy pokojami w ogó le nie ma izolacji akustycznej, czuliś my się jak jedna rodzina z są siadami.
W ogó le nie ma entuzjazmu, ale nie był o też postawy szczegó lnie krytycznej, ś redniej chł opskiej.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар