Miły personel, ale kierownictwo nie rozwiązuje problemów nawet po pisemnej reklamacji?

Pisemny: 6 luty 2021
Czas podróży: 1 — 4 styczeń 2021
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Spę dziliś my w hotelu kilka dni z rodziną - od 1 stycznia do 4 stycznia 2021 r. apartament pokó j 307. W nocy 3go goś cie nad nami ś piewali, krzyczeli, piszczali do 5 rano. Wszystkie moje telefony i proś by o uspokojenie goś ci do niczego nie doprowadził y. W rezultacie nie spali przez wię kszoś ć nocy.
Rano napisał em roszczenie z proś bą o zwrot pienię dzy za tę nieprzespaną noc. Dziewczyny w recepcji skontaktował y się z kierownikiem hotelu - Groo Anfisą Aleksandrowną , ale nie uznał a za konieczne, aby jakoś rozwią zać sytuację . Personel jest ś wietny, kierownictwo nie. Nie radzę hotelowi - gdyby istniał a sieć , takie problemy został yby rozwią zane po prostu - albo dzwonią c na policję , aby uspokoić goś ci, albo wynagradzają c tych, któ rzy ucierpieli z ich powodu, bez snu do 5 rano.
Zostawił em im oficjalną skargę , wpis w księ dze skarg - nic.
Daria
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар

INNE OPINIE O HOTELU

ZOBACZ TEŻ