Strona internetowa firmy zarządzającej hotelami Turris zawiera w opisie celowo nieprawdziwe informacje

Pisemny: 9 lipiec 2012
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2012
Zarezerwował em pokó j dla moich rodzicó w w tym hotelu. Zarezerwował em przez stronę internetową firmy zarzą dzają cej hotelami Turris, czyli, jak mó wią , bezpoś rednio. Potrzebował em pokoju z lodó wką , wię c wybrał em podwó jną kategorię biznesową . Ponieważ nie był o dostę pnych pokoi tej kategorii, wybrał em pokó j z kategorii komfort. Opis pokoju kategorii komfort brzmi nastę pują co: Styl nowoczesny. Dwa pojedyncze ł ó ż ka, TV, telefon, lodó wka. Ł azienka: wanna z prysznicem lub prysznicem, suszarka do wł osó w, toaleta. Lodó wka okazał a się drewnianym pudeł kiem pomalowanym na biał o. A w ś rodku - wentylator! Tanie i smaczne! Na pytanie, gdzie tak naprawdę jest to, co jest wskazane na stronie, administracja odpowiedział a, ż e ​ ​ nie odpowiada za zamieszczone „gdzieś ” i nieprawdziwe informacje. Rodzice niczego nie ż ą dali i machają nerwami. Moż na był o zarezerwować pokó j dwuosobowy standard (w któ rym wszystko jest takie samo, tylko nie ma osł awionej lodó wki), oszczę dzają c ś rednio 735 rubli dziennie. W tej sytuacji administracja hotelu zarobił a na oszustwie okoł o 4400 rubli. . Wycią gnij wł asne wnioski.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał