Trochę lepiej niż półtora roku temu, ale nadal bardzo słaba jak na Park Inn.

Pisemny: 12 wrzesień 2015
Czas podróży: 6 — 11 wrzesień 2015
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
W wielu pokojach w koń cu zmieniono wykł adzinę , któ ra kiedyś był a peł na ciemnych i biał ych plam. Ale sprzą tanie w pokojach nadal jest kiepskiej jakoś ci, kanalizacja jest zardzewiał a, meble i rę czniki są poplamione brudem.
Jedzenie - osobna smutna piosenka. Codziennie to samo: jeden rodzaj ryby i jeden rodzaj mię sa. Wszystko jest bardzo bez smaku. Nie ma naturalnej kawy.
Personel hotelu jest bez uś miechu i powolny. Podejrzewam. ż e oszczę dzają i pł acą skromnie, bo dobra poł owa robotnikó w to migranci z Azji Centralnej, mó wią cy przecię tnie po rosyjsku. W ogó le nie ma wzmianki o ję zyku angielskim. Ponieważ zdecydowana wię kszoś ć goś ci hotelowych to obywatele Chin, znajomoś ć ję zykó w dla personelu hotelowego nie jest istotna.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał