Brudny hotel, słaba obsługa?

Pisemny: 31 lipiec 2015
Czas podróży: 20 — 26 lipiec 2015
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 4.0
Kupon do Anapy kupiliś my wcześ niej w domu, abyś my nie myś leli o tym na morzu. Bon był na 7 dni. Zarezerwowaliś my pokó j trzyosobowy z có rką , ponieważ powiedziano nam, ż e nie ma pokoi dwuosobowych. Po przyjeź dzie okazał o się , ż e nie ma nas na listach, nie zapł aciliś my. Zaczę ł am dzwonić do biura podró ż y, mó wią , ż e wszystko jest opł acone. Osiedlili nas z trudem, ale nie w tró jce, a w dwó jce, ale kosztuje to tysią c taniej. Hotel obiecał , ż e to na jeden dzień , nastę pnego dnia zostaniemy przeniesieni. Ale nastró j był już zepsuty. Pokó j dwuosobowy był po prostu okropny. Wszę dzie brud, kurz na podł odze, wł osy, piasek w szafie, lodó wka ś mierdział a rybami, balkon wychodził na podwó rko, basen z dzieć mi, krzyki, hał as, strasznie chodzić do ł azienki, pleś ń wszę dzie, krany są brudne, kanalizacja ś mierdzi iw ogó le jakby nie był a naprawiana i czyszczona od stu lat. Ledwo przeż yli, nastę pnego dnia przenieś li się do pokoju trzyosobowego, pokó j jest znacznie lepszy, ale ś ciany dookoł a popę kane, firanki w oknach są w okropnych tł ustych miejscach, podobno nigdy się nie myją . Brakuje reklamowanego minibaru i prawdopodobnie nigdy nie istniał . Pokó j nie był sprzą tany codziennie, wynoszono tylko ś mieci. W jadalni dziewczyny cią gle zapominał y o naszym numerze lub stawiał y wszystkie naczynia na stole. Musiał em za nimi biec. Ogó lnie wraż enie hotelu jest zł e. Nikt nie zwró cił ró ż nicy w cenie za pokó j, nikt nie przeprosił . Jedyne przyjemne wraż enie zrobił a administratorka Lily, jakoś pró bował a. Jeś li nie chcesz zrujnować wakacji tak jak ja, nie zatrzymuj się w tym hotelu. Cena nie odpowiada jakoś ci usł ugi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał