Wróżka-3

Pisemny: 15 sierpień 2012
Czas podróży: 2 — 12 sierpień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Chciał bym podzielić się tym, jak spę dził em wakacje razem z benefit. ru i firmą turystyczną Onur-partner, a takż e z pensjonatem Feya-3 w Anapa.
Nigdy nie był am nad morzem i wtedy zobaczył am cudowną ofertę „Odpoczynek w Anapa z 50% zniż ką ” w pensjonacie w mieś cie Anapa „Wró ż ka-3”. Mó j mą ż i ja dł ugo zastanawialiś my się i postanowiliś my kupić kupon na tę promocję . 13 lipca kupił em kupon i 2 sierpnia zarezerwował em miejsce. Nie raz oddzwonili do firmy, byli zainteresowani. Powiedziano nam, ż e wszystko jest w porzą dku, miejsca są zaję te. Kł opoty zaczę ł y się jeszcze przed wyjazdem, kiedy mą ż został wezwany do pracy. Musiał em podró ż ować sam z dwó jką mał ych dzieci. Nie chciał em pozbawiać dzieci dł ugo wyczekiwanych wakacji na morzu. 31 lipca zadzwonili do firmy partnerskiej Onur, powiedzieli, ż e nasze vouchery został y wysł ane do punktu informacyjnego pensjonatu. Nie kupują c biletu na pocią g, musiał em jechać autobusem (autobus pojechał na festiwal rockowy KUBAN). Ze wzglę du na to, ż e festiwal rozpoczą ł się.1 sierpnia, musieliś my jechać wcześ niej. Po 8 godzinach jazdy w pobliż u autobusu zepsuł się klimatyzator, a tam nie był o nawiewó w i musieliś my jechać w zaduchu (wyobraź cie sobie, jak to był o dla dzieci, a mają dopiero 2 i 4 lata). W tym samym czasie jechaliś my we tró jkę na 2 miejscach. Na szczę ś cie otrzymaliś my zwrot 30% za niedogodnoś ci transportu, ale dla mnie i co najważ niejsze dla mał ych dzieci to był o PIEKŁ O! Po przyjeź dzie zatrzymaliś my się w Taman na dwa dni, aby zmienić rezerwację . 1 sierpnia zadzwonił telefon z biura podró ż y Onur, po czym poinformowano mnie, ż e firma nie przekazał a pienię dzy na nasze wakacje i nie moż e zapewnić nam usł ugi. Mó wiono, ż e nasze kupony został y anulowane, a pienią dze zostaną zwró cone na korzyś ć . ru! Dł ugie negocjacje z biurem podró ż y Onur nie przyniosł y ż adnych korzyś ci. Ś wiadczenie uspokoił o mnie, ż e został mi jeszcze jeden dzień , a biuro podró ż y Onur ordynarnie odpowiedział o, ż e nic Ci nie zabł yś nie ! ! ! W tym samym czasie został am sama z dzieć mi w nieznanym miejscu, mają c w kieszeni 5000 rubli i bilety powrotne na 12 sierpnia. W zwią zku z tak „DOBRYM” urlopem mó j mą ż pilnie szukał w domu pienię dzy do przesł ania. W efekcie odpoczywaliś my tylko 5 dni! Zdają c sobie sprawę , ż e nie mam już pienię dzy, poszedł em zmienić bilety. W kasie powiedzieli mi, ż e nie ma biletó w! I musiał em negocjować z dyrygentami, ż eby zabrać dzieci do domu! (Wielkie podzię kowania dla konduktorki Valentiny!! ! ) Reszta skoń czył a się na naszej tró jce na tej samej pó ł ce pocią gu z dzieć mi.
W rezultacie: okoł o 300 rubli. spę dził na negocjacjach z benefit. ru. A touroperatorzy Onur nawet nie przeprosili i nie pró bowali mi zrozumieć i pomó c. Ż yczę pracownikom tego biura podró ż y Onur, aby doś wiadczyli tej samej „PRZYJEMNOŚ CI” od reszty, jak my!! !

14 sierpnia pienią dze nie został y mi jeszcze zwró cone!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał