Recenzja

Pisemny: 27 kwiecień 2019
Czas podróży: 1 — 7 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Wł aś nie wró cił em z oś rodka. Był em od 5 do 25 kwietnia. Ogó lne wraż enie jest dobre. Mieszkaliś my w budynku 1. Pokó j jest doskonał y, sprzą tanie codziennie. Zmiana rę cznikó w 2 r. tydzień , ale jeś li rę cznik zostanie rzucony na podł ogę , natychmiast go zmieniają . Poś ciel zmieniana jest co tydzień . Lekarz prowadzą cy Samar T. S. , mą dry, bardzo poprawny, uważ ny. Jedzenie jest normalne, nasza restauracja znajdował a się na 2 pię trze po schodach, jest też restauracja na 3 pię trze. Personel restauracji jest uprzejmy i elastyczny. Wszystko jest czyste i zadbane. Jedyna rzecz, podgrzewanie jedzenia, nie zawsze dział ał o na peł nych obrotach, jedzenie był o ledwo ciepł e. Jest to uregulowane, mam nadzieję , ż e zwró cą uwagę na tę proś bę . Zabiegi, w wię kszoś ci zadowolone ze wszystkiego, szczere sł owa wdzię cznoś ci za ką piele lecznicze na I pię trze jodowo-bromowe, terapia ozonem (wzią ć ), magnetoterapia, akupunktura IRK - lekarz jest mą drym i bardzo taktownym czł owiekiem. Terapia glinką - pó ki był stał y m/s, panował porzą dek, bez awarii, wszystko był o na czas. Ale tylko mió d. Siostra wyjechał a na wakacje, zastę pują c m/siostrę był a zbyt leniwa, by zagł ę biać się w swoje problemy. Panował a chamstwo i kł amstwa. Wtedy nawet nie mogł em wejś ć . . Naczelny lekarz Dobryakow jest osobą bardzo szanowaną i sympatyczną , zasł uguje na swoje nazwisko). Baza medyczna jest znakomita, bo to 9-pię trowy budynek, we wszystkich kierunkach jest wiele dodatkowych zabiegó w, pł atnych, w przystę pnej cenie. Wady - 1) nie ma schodó w na pię tro 0, trzeba czekać na windy, aż wjadą na 9 iz powrotem, czyli ewakuacja nie jest zapewniona? 2) harmonogram zabiegó w jest sporzą dzony luź no, zrobił em m/s na 3 pię trze, 1 zabieg o 9, a kolejny o 13-45, sam dostosowuję program zabiegó w. 3) Sami urlopowicze muszą być bardziej poprawni, niektó re panie po 70 roku ż ycia), zachowywał y się bardzo niegrzecznie. Jeś li kupili bilet, to nikt inny))). W jadalni nie wiosł uj rą k ze wspó lnego wazonu z ciasteczkami, obrzydliwe jest branie ciasteczek po takich towarzyszach. Podsumowują c, przed wysuwaniem roszczeń wobec personelu sanatorium musimy zaczą ć od siebie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał