Najgorsza obsługa klienta w historii

Pisemny: 4 kwiecień 2018
Czas podróży: 1 — 2 kwiecień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Powiem ci jak to wszystko się wydarzył o - naprawdę to był o PIEKŁ O ! ! ! Nie wyobraż ał am sobie nawet, ż e tak moż na traktować rodzinę - dwoje dorosł ych i troje dzieci, z któ rych jedno jest niemowlę ciem! ! ! Do hotelu dotarliś my o 19:00. Zmę czony, bo Podszedł em! Nasza rodzina zarezerwował a i opł acił a apartament trzypokojowy za poś rednictwem biura podró ż y! Zbliż ają c się do recepcji, wrę czyliś my dokumenty - po czym kierownik hotelu mó wi, ż e przy rezerwacji pokoju data urodzenia jednego dziecka jest bł ę dnie wskazana! A my nie mamy pokoju! Wydawał oby się to takim drobiazgiem! I wtedy zaczę ł o się piekł o! ! ! Mó j mą ż poprosił nas o udostę pnienie nam pł atnego pokoju, w któ rym bę dziemy mogli pomieś cić dzieci, poł oż yć je do ł ó ż ka, nakarmić , przebrać … no có ż , duż o wszystkiego, czego dzieci potrzebują . A potem spokojnie rozwią ż wszystkie zwią zane z tym problemy. W każ dym razie rozwią ż emy wszystkie sprawy, po prostu poł ó ż my dzieci do ł ó ż ek, wszystkie pł aczą , martwią się , ż e stoimy w hali od dwó ch godzin, pytamy o to wszystkich kierownikó w, administratora . . , czego nam odmó wiono! Nikt nie dotkną ł Naszego problemu, mam na myś li cał y personel hotelu, wię c nie dbają o nas. Poprosił am o pokó j lub ką cik do karmienia piersią (przepraszam za szczeroś ć ), czego też odmó wiono, z kamiennym wyrazem twarzy, nawet nie pró bują c spojrzeć i pomyś leć , ż eby znaleź ć gdzieś to miejsce dla siebie ! ! ! Ale co zrobić , ż eby dziecko uspokoił o, usiadł a w przedpokoju i zaczę ł a karmić . Zaczę liś my prosić o zapł acenie teraz za inny numer, to też jest niemoż liwe. Wracam do zł ej daty - od razu skontaktowaliś my się z biurem podró ż y, któ ra zarezerwował a dla nas pokó j - poprawił a wszystko w cią gu kilku minut, co zrobili kierownicy - wszystkie cztery godziny - to niezrozumiał e - cał a recepcja był a pusta, wszyscy się ukrywali , i wcale nie pró bował nam pomó c, tylko ludzie, któ rzy weszli do budynku 10, sympatyzowali! I cał y personel - nie dbał o nas, wszyscy się ukrywali, bo przeklinaliś my i oburzaliś my się . . , zameldowaliś my się dopiero o dwunastej rano ! ! ! To jest dla mnie niezrozumiał e - moje mał e dzieci cierpiał y, pł akał y, cał e cztery godziny, Panie, co to za nieludzie tam pracują ??? ? ? Pró bowaliś my skontaktować się z kierownictwem hotelu - bez rezultatu, rodzina z tró jką dzieci dla nich - cholera! Powiedziano nam tylko, ż e był eś zdenerwowany—-, baaardzo, jak moż esz to powiedzieć ? I jak się nie denerwować , gdy dzieci ź le się czują , a nic nie zrobił y!! !
Cał y personel jest kompletnie niekompetentny, nie umieją pomagać klientom, nie obchodził o nas to, strasznie bolał a mnie gł owa, ale waż niejsze był o, ż eby dzieci odpoczywał y. Jestem w takim szoku. . . Jestem przeraż ona - gdzie szuka dyrekcja hotelu SOCHI PARK ?? ? ! Nadal nie rozumiem, co to był o. . . ? ? ? Jak moż na tak traktować klientó w?
Mogli przyją ć naszą rodzinę , a dziecko (z niewł aś ciwą datą ) jako goś cia, dopó ki nie wyjaś niono wszystkich nieporozumień , ale nawet nie szukali rozwią zań - aby nam pomó c, nawet nie wzdrygnę li się na ł zy dzieci, na dziecko siedzi w jej ramionach. . . horror, nie hotel, prawdziwe PIEKŁ O! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał