Kemer
Kupiliśmy wycieczkę do Kemer od 5 do 13 sierpnia, hotel Coorient 3 *: obiecano: dobry hotel, doskonałe ubezpieczenie, dobre podróże lotnicze, przyjaźni przewodnicy. W rzeczywistości: ubezpieczenie nie jest darmowe, za każdą prośbę o pomoc, nawet małą, trzeba zapłacić 30 dolarów, nie powiedzieli nam o tym, dowiedzieli się dopiero na miejscu, hotel: daleko od morza ( obiecane 250 m), kiepskie jedzenie, brak owoców, okropne napoje i alkohol, mały pokój, nigdzie nie suszyć rzeczy, poleciał starym samolotem (Saratov Airlines), brak obsługi na pokładzie, stewardesy niekomunikujące się kobiety w tym wieku, których to nie obchodziło o pasażerach w ogóle, Przewodnik w hotelu: (biura podróży Pegasus): nie słuchaj turystów, staraj się hodować tylko dla pieniędzy, zamiast obiecanego przeglądu Antalyi, zabrano nas do centrów handlowych na 5 godzin (futra, Skórzany .