Park wodny Sindbad

Hotel nie jest zły, ale personel recepcji i przewodnik są okropni?
Ocena 3110

5 sierpień 2018Czas podróży: 19 lipiec 2018
Sam hotel nie jest zł y ze wzglę du na duż e terytorium i wiele basenó w i zjeż dż alni. Ale personel w recepcji jest po prostu okropny: nerwowy, agresywny, jeś li chcesz coś wyjaś nić , natychmiast otrzymasz czę ś ć negatywnoś ci, a to delikatnie mó wią c. Wyglą da na to, ż e jesteś im coś winien, stosunek do Europejczykó w i rosyjskoję zycznych wynosi od 10 do 1%. Za zepsute wakacje Europejczyk otrzyma duż e odszkodowanie, a nasi ludzie sami o siebie zadbają . Musimy oddać hoł d dwó m rosyjskoję zycznym kobietom w recepcji, któ rych nie czę sto tam widuje się , ale jeś li masz szczę ś cie we wszystkich sprawach, lepiej do nich iś ć , mają wszystkie informacje i są przyjazne i serdeczne . Jedzenie był o dobre, o ile w hotelu był o 80-90% Europejczykó w. Gdy tylko wyszli i przybył a ogromna liczba osó b mó wią cych po rosyjsku, jedzenie pogorszył o się o 60-70%. Cał kowitą dyskryminację odczuwano przy wyborze miejsca na jedzenie, kiedy Europejczycy pró bowali odł oż yć wygodniejsze miejsce, a rosyjskoję zyczni, jak musieli.
Osobny temat o przewodniku: Ahmed El GABRY, czł owiek, któ ry nie zna swojej pracy. Pró buje cię oszukać , a nie chronić twoje prawa. Proponują c Ci wycieczkę , podró ż w fantastycznych cenach, mó wią c, ż e poza hotelem zostaniesz oszukany lub bę dziesz miał duż e kł opoty. Pierwszym wrogiem i zł odziejem jest przewodnik Ahmed El GABRY. Jeś li odważ ysz się odmó wić wycieczki, otrzymasz otwarte groź by. Czeki, któ re mó wi, ż e wró ci do ciebie pod drzwiami pokoju, nie moż esz się doczekać . Poproś natychmiast. Policz i sprawdź , cią gle kł amie i duż o obiecuje, rabaty, po prostu nie ma ich na wycieczki, ró ż ne ceny i bezczelnie i szczerze wkł ada ró ż nicę do kieszeni, ale to, co obiecał (nigdzie nie ma) to jego sł owa. Myś lę , ż e o bezprawiu przewodnika, firma Anex nawet nie wie, co się tam dzieje lub gł upio przymyka na to oko. Takim pracownikom nie należ y pozwalać na pracę z ludź mi, psują reputację firmy. Prowadź go brudną miotł ą.
Nie zna swoich bezpoś rednich obowią zkó w. Jeś li chodzi o urodziny: po przyjeź dzie zostaniesz poinformowany, ż e jeś li Twoje wakacje zbiegają się z Twoimi urodzinami, poinformuj o tym swojego przewodnika. Co zrobił em, mieliś my dwa urodziny tego samego dnia. Zignorował mó wią c, skontaktuj się z recepcją , gdzie gł upio wzruszyli ramionami. Okazuje się , ż e musiał em zapł acić . Jest przyzwyczajony do brania pienię dzy od turystó w. Rozmawialiś my w czasie wakacji z innymi wczasowiczami z innych firm, nie mieli takiego bezprawia. Urodziny zawsze był y gratulowane ciastem i lotnictwem innych. Nasz przewodnik nie dba o urlopowiczó w, musi napeł nić kieszenie pienię dzmi. Nie powiedział , ż e wychodzą c z hotelu, każ dy dostał w drodze lunch box, któ ry należ y zamó wić dzień przed wyjazdem. Ż e pokó j jest zapewniony przed wyjazdem w celu uporzą dkowania, ponieważ już oddał eś swó j pokó j do godziny 12.00. Dzię ki rosyjskoję zycznym wczasowiczom i ich przewodnikom, choć spó ź nieni, otrzymaliś my informacje.
Morze na koniec wakacji był o po prostu okropne, pensja pł ywał a na powierzchni, ludzie wyrzucali, ż eby się nie brudzić , ś mieci pł ywał y i przepraszam ludzkie gó wno. Sama plaż a znajduje się mię dzy dwoma przystaniami, gdzie parkują jachty i statki, wrzucają to wszystko do morza, gdzie pł ywają wczasowicze. Morze wyrzuca wszystko na brzeg u twoich stó p i twarzy.
Pilna proś ba do dyrekcji Hotelu Sinbad o przetestowanie pracownikó w recepcji pod ką tem kompetencji i ż yczliwoś ci wobec osó b zwracają cych się do nich o informacje. A takż e do firmy Anex starannie dobiera i sprawdza swoich podś miewanych i bezczelnych pracownikó w, aby nie zepsuć reputacji firmy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

MIEJSCA W POBLIŻU
PYTANIE ODPOWIEDŹ
Brak pytań