Plusy: przyroda, pogoda i uprzejmy, przyjazny i bardzo pomocny personel medyczny

Pisemny: 14 czerwiec 2021
Czas podróży: 31 może — 12 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 5.0
1. Podczas rezerwacji prosił em o pokó j z dobrą jakoś cią poł ą czenia lub Wi-Fi, był o to dla mnie waż ne, ponieważ pytanie dotyczył o pracy. W rezultacie, jak wyś miewali, podali numer, w któ rym ani Wi-Fi, ani komunikacja komó rkowa tak naprawdę nie ł apią . W efekcie wszelkie kwestie zwią zane z pracą musiał y być rozwią zywane w hali na pię trze, w wyniku czego masa urlopowiczó w był a nieś wiadomymi sł uchaczami niepotrzebnych dla nich informacji.
2. Pod koniec pierwszego tygodnia pobytu z pokoju zniknę ł y pienią dze. Wyszł o na jaw w sobotę okoł o godziny trzeciej po poł udniu, natychmiast poinformowaliś my administrację , poprosiliś my o wezwanie policji. Z jakiegoś powodu wezwanie policji zaję ł o ponad 7 godzin, w wyniku czego policja przyjechał a po godzinie 22, kierownictwo hotelu usunę ł o się tak, jakby w ogó le ich to nie dotyczył o. Do czasu wyjazdu 12 czerwca ż adna z administracji nawet nie przeprosił a za incydent, chociaż zaż ą daliś my obejrzenia wszystkich kamer, któ re pokazał y, ż e nikt inny nie wchodził do naszego pokoju poza pracownikami sanatorium (pokojó wki i pracownik stoł ó wki).
3. Jedzenie jest obrzydliwe, gorszego nie widział em. Przy stole siedział o z nami dwó ch inwalidó w i jeden Afgań czyk, wszyscy pozostawali gł odni. Afgań czyk w ogó le, jak rozumieliś my, wyszedł , zanim skoń czył się jego bilet.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał