Byliśmy przerażeni tym, co zobaczyliśmy w tym ośrodku!

Pisemny: 1 luty 2020
Czas podróży: 5 — 9 styczeń 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 8.0
Przede wszystkim pragnę zaznaczyć , ż e hotel został otwarty w grudniu 2017 roku, tj . zaledwie dwa lata temu! Ale z powodu sł abych wynikó w najwyż szego kierownictwa tak wł aś nie się stał o!
W momencie zameldowania personel recepcji stwierdził , ż e nie zapł aciliś my za ś niadanie.
Musieliś my udowodnić , ż e zapł aciliś my za ś niadanie, poś wię cają c okoł o 20 minut na wejś cie do Booking. com i pokazanie personelowi hotelu strony rezerwacji w ję zyku angielskim. Ś wiadczy to o niekompetencji personelu.

Ł azienka i prysznic z obfitą pleś nią , zwł aszcza pod ł awką w kabinie prysznicowej; zepsute zamki w drzwiach i odrapane otwory mię dzy pokojami; brud w rogach szafek nocnych; zabrudzone i brudne stoł y; zakurzone szafki i lampy; ś lady wycieku i ł uszczą cy się tynk na suficie; wypadanie z gniazd i wiele, wiele wię cej! To wszystko w jednym z najdroż szych pokoi hotelowych - Courtyard King Suite, Balkon, Bardzo duż e (2m) Podwó jne ł ó ż ko (80m).
Był em bardzo zaskoczony skromnym wystrojem pokoju i udogodnieniami w nim zawartymi: tylko 2 torby Liptona, bez wyboru - czarny / zielony; szampon, ż el pod prysznic, odż ywka i krem ​ ​ do ciał a - po 22 ml w jednym egzemplarzu, dla dwó ch osó b dorosł ych; szafki nocne bez szuflady, wszystko trzeba poł oż yć na szafkach nocnych; w 80-metrowym apartamencie jest tylko jedna szafa, w któ rej nie moż na powiesić ubrań ze wzglę du na sejf; w salonie ś ciana i pulpit, w któ rym znajduje się wiele pustych i niepotrzebnych szuflad itp.
Przez cztery dni naszego pobytu w tym brudnym hotelu nigdy nie braliś my prysznica ze wzglę du na zagroż enie dla ż ycia i zdrowia!
Hotel i pokoje są bardzo brudne iz pewnoś cią nie odpowiadają deklarowanym 5 gwiazdkom. Cał y teren wokó ł basenu i parapety zewnę trzne pokryte są grubą warstwą czerwonego kurzu, któ rego nikt nigdy nie sprzą tną ł . Brudne materace przy leż akach przy basenie; wyblakł e rę czniki plaż owe; odrapana szatnia przy basenie i cał kowicie opuszczony teren wokó ł basenu.
Po wszystkich naszych roszczeniach i skargach do personelu oś rodka, kierownik hotelu nigdy się z nami nie spotkał , chociaż minę ł y na to cztery dni! Tym samym dyrekcja hotelu wykazał a się cał kowitym brakiem zainteresowania i oboję tnoś cią zaró wno wobec goś ci hotelowych, jak i wizerunku cał ej sieci hoteli MARRIOTT!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар