pokój gościnny

Pisemny: 4 wrzesień 2010
Czas podróży: 20 — 23 lipiec 2010
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zarezerwował em pokó j dwuosobowy typu Executive z jednym dodatkowym ł ó ż kiem przez telefon. Kierownik, Marie Douepere, upewnił a się , ż e pokó j jest tak pię kny i wspaniał y, jak na zdję ciu na stronie internetowej. KŁ AMSTWA! Faktycznie dostaliś my pokó j dla niepeł nosprawnych (nie mam nic przeciwko niepeł nosprawnym, ale nie był o tak ł atwo skorzystać z prysznica i toalety. Np. do mycia: trzeba zatrzasną ć plastikowe drzwiczki, zapukać we wszystkie rogi aby konstrukcja zatrzasnę ł a się i nie zalał a podł ogi (po zasunię ciu zasł on). Zamiast sofy dostaliś my mał e skł adane ł ó ż ko. Meble są stare i zuż yte. I zapach w pokoju....stary zapach! Nie szukaj pł askiego telewizora, zwykł ego starego pudeł ka. (Zaglą daliś my do są siednich pokoi, dokł adnie tak samo 20 lat temu). Dziury w poś cieli. Sprzą tanie jest obrzydliwe! Wytarte czerwone dywany na korytarzach na tle pomalowanych, przemalowanych milion razy biał ych drzwi. Ponury. Pracownicy recepcji są niegrzeczni! Ponadto odmó wiliś my mieszkania w takim pokoju i przeniesiono nas do zwykł ego dwó jki, w któ rym nie mogliś my się odwró cić . Przy obliczaniu wzię li od nas pienią dze na wszystkie dni, jak za cał y pobyt w Executive Double Room. Wszystkie nasze spory, ż e ceny są ró ż ne - pozostał y niezaspokojone. Ż adnych przeprosin. Mali oszuś ci i zł odzieje! Nie psujcie sobie wakacji, zatrzymajcie się w innych hotelach, któ rych w Londynie jest bardzo duż o. Ten hotel zasł uguje na status - CIAŁ O!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał