Przyjemności rosyjskiej służby w Paryżu

Pisemny: 4 wrzesień 2014
Czas podróży: 21 — 28 sierpień 2014
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Wreszcie burza emocji i wraż eń z wyjazdu nieco ucichł a i mogę spokojnie napisać tak zwaną recenzję . Podró ż ował am z mamą w dniach 21-28 sierpnia 2014 roku. Wybraliś my hotel Fiat 2*, poł oż ony w eleganckiej dzielnicy Paryż a - mię dzy Moulin Rouge a Grand Opera. Być moż e na tym koń czą się wszystkie jego zalety! Nie bę dę pisał o skromnym, monotonnym ś niadaniu i mał ych pokojach w hotelu, byliś my na to gotowi! Ale za jawną chamstwo i brud - niestety nie byli przygotowani!
Tak, Paryż podbił nas z jednej strony przepychem i luksusem zamkó w, az drugiej romantyzmem, aromatem perfum i rogalikó w! Nawet prawie codzienny deszcz nie przeszkodził Ci cieszyć się wspaniał oś cią tego miasta!
Rozczarowanie pojawił o się nagle z zupeł nie innej strony…

Nigdy bym nie pomyś lał a, ż e ​ ​ nasz pobyt w Paryż u zostanie przyć miony przez stosunek naszych był ych rodakó w do nas!
Drodzy Dmitry i Stella!
Nie moż esz ż yć w tym brudzie! Brudna poś ciel, wiekowy kurz na szafkach nocnych i kinkietach, zatkany zlew, a podł oga w ogó le nie był a zamieciona! ! ! Dzię ki Bogu wynieś li ś mieci! Przez 7 dni rę czniki był y wymieniane 1 raz - nasza radoś ć nie znał a granic!
Panowie nawet w najtań szych hostelach goś cie nie ż yją w takim brudu i zmierzchu!
Bardzo sł aby system ś niadaniowy. Ś niadanie zaczyna się punktualnie o 7:30, a wiele wycieczek zaczyna się o 7:50 w pobliż u Grand Opera. Wyobraź sobie, jak szybko musisz poł kną ć ś niadanie i mieć czas na bieg do Wielkiej Opery! Nasze proś by o ś niadanie co najmniej 5 minut wcześ niej otrzymaliś my niegrzeczną odmowę .
Ostatnią sytuacją naszej udrę ki był a nastę pują ca sytuacja. Ponieważ lot był wcześ nie, zapytaliś my, czy mogą dać nam pudeł ko na lunch. W ż adnym innym hotelu na ś wiecie nie wywoł ał o to zdziwienia i negatywnoś ci. Ale w hotelu Fiat 2* usł yszeliś my ciekawą odpowiedź : „Jeś li coś zostanie z dzisiejszego jutra, to ci to damy”.
Wiesz, czuł em się jak nie mile widziany goś ć tego hotelu, ale uliczny ż ebrak, chociaż ostatnie ś niadanie został o opł acone!
Tak, rozumiem, drodzy wł aś ciciele hotelu Fiat 2*! Moż esz nie przejmować się takimi recenzjami, ale uwierz mi, nie jest to sposó b na traktowanie turystó w, bez wzglę du na to, z jakiego kraju pochodzą !

Stella, jesteś uroczą kobietą , a uś miech na Twojej twarzy sprawi, ż e bę dziesz wyglą dać o wiele ł adniej i mł odziej! Cał y rosyjskoję zyczny personel hotelu cał ym swoim wyglą dem powiedział : „Nie jesteś tu mile widziany! ”. Cieszyli nas tylko francuscy concierge - to prawdziwy uś miech, goś cinnoś ć i profesjonalizm!
Chcę wierzyć , ż e moja negatywna recenzja bę dzie ostatnią ! Mam nadzieję , ż e turyś ci z cał ego ś wiata chę tnie wybiorą Pań stwa hotel i bę dą cieszyć się czystoś cią i goś cinnoś cią !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał