Caumartin Opera Hotel 3*– Opinie

1
Ocena 3.010
na podstawie
1 opinie
4.0 Numer
1.0 Usługa
5.0 Czystość
6.0 Odżywianie
1.0 Infrastruktura
Hotel jest dogodnie usytuowany, jeśli chodzi o zwiedzanie Paryża pieszo lub środkami transportu publicznego. Został całkowicie zmodernizowany w 2007 roku. Oferuje on nowoczesne pokoje, codzienne śniadanie w formie bufetu oraz opiekę nad dziećmi na życzenie.Więcej →
аватар irina.jdanova
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 3.0
Piszę szczegó ł ową recenzję , aby ostrzec inne osoby, ponieważ sam wybrał em hotel, skupiają c się na opiniach turystó w. Zatrzymał em się w tym hotelu od 26 lipca do 4 sierpnia 2018 r. , Pokó j 51 (pią te pię tro) bliź niak, mieszkał em z moim 15-letnim synem. … Już ▾ Piszę szczegó ł ową recenzję , aby ostrzec inne osoby, ponieważ sam wybrał em hotel, skupiają c się na opiniach turystó w.
Zatrzymał em się w tym hotelu od 26 lipca do 4 sierpnia 2018 r. , Pokó j 51 (pią te pię tro) bliź niak, mieszkał em z moim 15-letnim synem.
Na wyjazd zabrał em gotó wkę i liczą c na zabezpieczenie sejfu w pokoju kodem elektronicznym, trzymał em w nim pienią dze i dokumenty, gdyż na innych wyjazdach nigdy nie zgubił em ż adnego z sejfó w w hotelach.
Podczas wakacji w Paryż u czę sto chodziliś my z synem do muzeó w, jeź dziliś my na wycieczki, planują c zakupy na przedostatni dzień przed wyjazdem (pią tek, 3 sierpnia). Tego dnia po ś niadaniu, gdy otworzył em sejf (przez cał y mó j pobyt z nim nie był o ż adnych awarii) był em przeraż ony: zamiast 1500 euro w portfelu został o 100 euro, któ re cał y czas znajdował o się w sejfie, czyli tzw.
Skradziono 1400 euro (ostatnim razem przeliczył em pienią dze w sejfie 1 sierpnia, bo 2 sierpnia pojechaliś my do Wersalu, a w portfelu był o wystarczają co duż o pienię dzy, któ re miał em przy sobie). Kradzież pienię dzy z sejfu w pokoju od razu zgł osił em administratorowi w recepcji hotelu, na co usł yszał em odpowiedź : „To niemoż liwe, masz sejf na szyfr! ” Powiedział em z rozpaczą : „Ale się stał o !! ! ”, poprosił mnie, abym zadzwonił na policję , sprawdził nagrania z kamer monitorują cych, do któ rych administrator ponownie zaczą ł mi powtarzać: „ To niemoż liwe i to wszystko !! ! ”. Dopiero gdy rozpł akał am się i tym samym zwró cił am uwagę innych turystó w, zaczę ł a gdzieś dzwonić i kazał a czekać w hotelowym lobby. Wkró tce przyszedł pracownik sieci hotelowej Astotel o nazwisku Kevin, któ ry, jak rozumiem, pracuje w innym hotelu tej sieci - Astra Opera (znajduje się na tej samej ulicy).
Kevin mó wił dobrze po angielsku i wypytywał mnie szczegó ł owo o wszystko, zapisują c moją historię w zeszycie i mó wią c, ż e skontaktuje się ze mną za 2-3 godziny (zostawił am mu swó j numer telefonu komó rkowego i adres e-mail). Nie czekają c na jego telefon, poprosił em recepcjonistę , aby do niego zadzwonił , a on, przychodzą c za kilka minut, powiedział mi, ż e nie moż e w ż aden sposó b pomó c, ponieważ kierownik hotelu bę dzie dopiero w poniedział ek, 6 sierpnia, tj. kiedy wyjeż dż am (na wszelki wypadek informuję , ż e był pią tek rano - dzień roboczy) i mogę albo zadzwonić na policję i zostawić wiadomoś ć o kradzież y, albo udać się tam osobiś cie. Zapewnił mnie ró wnież , ż e kierownictwo hotelu przeprowadzi dochodzenie, któ rego wyniki zostaną mi przekazane e-mailem.
Jednocześ nie kilkakrotnie powtarzał mi, ż e firma ubezpieczeniowa rekompensuje mi wszystkie straty, ale nie mam ubezpieczenia od kradzież y z sejfu hotelowego i nawet o takich nie sł yszał em, a po prostu mogł o Nie przyszł o mi do gł owy...Moż e to w oś wieconej Francji Czy jest zwyczajem ubezpieczać się od takiego ryzyka?
Zgodnie z numerem telefonu, któ ry wyszedł , powiedzieli mi, ż e muszę osobiś cie stawić się na posterunku policji, co zrobiliś my z synem, ale pod podanym w hotelu adresem wydział nie przyjmował turystó w i odesł ano nas do posterunek policji na Polach Elizejskich. Tam sporzą dził em oficjalny raport, któ ry został podpisany przez policjanta i od razu przesł ano mi go e-mailem.
Niestety na gł ó wnym telefonie gospodarza - UTA (Unlimited Travel Agency), ponieważ jechaliś my przez biuro podró ż y, nikt nie odebrał , odebrał a tylko usł uga transferu, ale nie mogli pomó c.
Wracają c do Moskwy, skontaktował em się z biurem podró ż y, w któ rym kupił em bilety i zgł osił em, co się stał o, a oni z kolei organizatorowi wycieczki i gospodarzowi.
W rezultacie 15 sierpnia został em poinformowany, ż e kiedy UTA skontaktował a się z moim hotelem, przedstawiciele hotelu Caumartin Opera stwierdzili, ż e nie mieli takiego incydentu w swoim hotelu!!!!
Z tego wszystkiego moż na wycią gną ć tylko jeden wniosek: polityką zarzą dzania siecią tych hoteli nie jest obrona interesó w swoich klientó w i zapewnienie bezpieczeń stwa ich kosztownoś ci, ale ukrywanie kradzież y! Dlatego każ dy planują cy swó j pobyt w Paryż u w hotelach Astotel powinien liczyć się z tym, ż e hotel nie ponosi ż adnej odpowiedzialnoś ci za bezpieczeń stwo kosztownoś ci w sejfie pokoju, a Ty moż esz cierpieć mó j los!

Nawiasem mó wią c, kiedy pł akał em w hotelowym lobby, podeszł a do mnie turystka z Moskwy i powiedział a, ż e ​ ​.1 sierpnia miał a dziwną sprawę z sejfem w pokoju.
Kiedy wró cił a z Disneylandu, sejf w jej pokoju nie chciał się otworzyć , wię c musiał a zadzwonić do pracownika hotelu, aby go otworzyć , po czym pracownik powiedział , ż e wprowadził a zł y kod (ale zawsze uż ywał a tego samego kodu na cał ym kod do sejfu, ż eby go nie zapomnieć ) i wydawał o jej się , ż e w sejfie pozostał o mniej pienię dzy niż się spodziewał a, ale ponieważ wydał a już gł ó wną kwotę , spisał a wszystko, o czym zapomniał a o niektó rych wydatkach. Moż e wię c kradzież z sejfó w pokojowych jest w tym hotelu systemowa.. .


Nie ma jeszcze pytań
Zadać pytanie o hotelu
ekspertom i uzyskaj odpowiedzi
w ciągu najbliższych kilku godzin.
EKSPERCI HOTELI
Wdzięki kobiece
Wieża Eiffla
Ocena 9.9
Francja, Paryż
Architektura, Fabula
Katedra Notre Dame
Ocena 9.3
Francja, Paryż
Architektura, Fabula, religia
Żaluzja
Ocena 8.8
Francja, Paryż
Architektura, Fabula, Muzea

Отель удобно расположен для исследования Парижа пешком или на общественном транспорте. Был полностью модернизированный в 2007 году. К услугам гостей современные номера, ежедневно подают завтрак "шведский стол" и услуги няни по запросу.

Lokalizacja Отель расположен всего в 350 метрах от Оперы Гарнье и в 200 метрах от магазинов на больших бульварах. Станция метро Havre Caumartin расположена в 230 метрах от отеля. До Парижского Диснейленда можно доехать со станции скоростных региональных поездов Обер, которая находится в 250 метрах от отеля. Прогулка из отеля Caumartin Opéra до Лувра занимает 20 минут.
W hotelu
  • restauracja
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • centrum biznesowe
  • bezpieczny
  • darmowe wi-fi
  • winda
  • pranie
  • pokoje dla niepalących
  • płatność kartami płatniczymi
Opis pokoi

В отеле 40 номеров.

Adres 27 rue de Caumartin, 75009, Paris
Telefony: +33(0) 1 47 42 95 95
Stronie internetowej: Caumartin Opera Hotel
FAQ