"Super obsługa"

Pisemny: 19 lipiec 2013
Czas podróży: 18 — 19 lipiec 2013
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Zdecydowanie nie polecam robienia interesó w z tym hotelem! ! ! Rzucili to dwa razy! Kiedy po raz pierwszy pró bowaliś my poszperać w tym hotelu w Monachium, był o już pó ź no w nocy, stanę liś my przed problemem cał kowitego braku przynajmniej jednej ż ywej duszy, nie tylko w recepcji, ale w cał ym hotelu . Po rozmowie z automatem do odprawy pierwszy link na ekranie powiedział nam, ż e bez wstę pnej rezerwacji na stronie FIG w ogó le tu dojedziesz, a tej rezerwacji moż na dokonać tylko do godziny 18:00, drugi link na na ekranie pojawił się komunikat, ż e jeś li nie masz wstę pnego pancerza, to kliknij tutaj, ale ku naszemu wielkiemu ż alowi nie został on wciś nię ty, był wyszarzony. I bez odrywania się od maszyny, nie docierają c do ż adnych drzwi hotelu, musieliś my wyjś ć . Nastę pnym razem pró ba poradzenia sobie z tym hotelem przybrał a jeszcze smutniejszy obró t: ponownie, w nocy, o godzinie 12, po dokonaniu wstę pnej rezerwacji tego pokoju hotelowego w drodze do Paryż a w. Metz, przyjechaliś my do hotelu z peł nym przekonaniem o osiedleniu się i zdrowym ś nie, znowu wobec braku ż ywej duszy w okolicy byliś my już pewni, ż e mają c rezerwację w hotelu poradzimy sobie z maszyną i bezpiecznie osiedlimy się , ale go tam nie był o. Postę pują c zgodnie z instrukcjami wyś wietlanymi na ekranie maszyny, wcisnę liś my wszystkie niezbę dne linki, wprowadziliś my numer rezerwacji pokoju, sprawdziliś my wszystkie dane i kwotę i zadowoleni z siebie przecią gnę liś my kartę , aby dokonać pł atnoś ci. Po kilkuminutowym odczekaniu na myś lenie systemu otrzymaliś my odmowę wykonania tej operacji. Po kilkukrotnym powtó rzeniu pró by zapł aty zdaliś my sobie sprawę , ż e wyraź nie potrzebujemy pomocy. Zaczę li dzwonić na infolinię i prosić o pomoc, rozmawiali po angielsku, nie rozumieli nas i nawet nie pró bowali zrozumieć i pomó c, po prostu powiedzieli „nie moż emy cię usł yszeć ” (mimo ż e krzyczeliś my, ż eby cał y hotel nas usł yszał ), albo odpowiedzieli „nie rozumiemy” i po prostu się rozł ą czył y. Tak wię c, po spę dzeniu godziny na pró bach uzyskania pł atnoś ci lub pomocy, nie otrzymują c ż adnej, musieliś my wyjś ć . . Na szczę ś cie dla nas 5 km. jest hotel Ibis, któ ry serdecznie nas przywitał , a nawet nakarmił . Budzą c się rano z peł ną satysfakcją , ż e jeszcze zdą ż yliś my się uspokoić , zjeś ć , przespać i w oczekiwaniu na spotkanie z Paryż em, zaczę liś my zbierać się na ś niadanie, a potem dowiedzieliś my się , ż e o 5:50 rano Bed & Breakfast Hotel (B&B) wycofał z karty kwotę za rezerwację pokoju bez ś niadania. Nie otrzymawszy od nich ani moż liwoś ci zapł aty za zarezerwowany pokó j, ani pomocy infolinii, ostatecznie wycofali też pienią dze za niewykonaną usł ugę . Wraż enie tego hotelu pozostał o najbardziej niezatarte. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEGO HOTELU! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар