Wygodne pokoje, ale kierownictwo hotelu nie przestrzega umów

Pisemny: 10 wrzesień 2019
Czas podróży: 6 — 8 wrzesień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Nie mogę powiedzieć , ż e miał em szczę ś cie zostać.2 dni w tym hotelu (chociaż pierwszy dzień wydawał się odwrotny). Został a zaproszona na wesele, któ rego uroczystoś ć odbył a się w tym hotelu, a poza wynaję ciem sali zarezerwowano ró wnież pokoje na 30 goś ci (co wedł ug moich obliczeń jest dobrym dochodem dla hotelu w 2 dni ). Na weselu był a druhną i musiał a pomagać w organizacji uroczystoś ci i był a ś wiadkiem opisanych poniż ej sytuacji.
Na uroczystoś ć wydzielono salę konferencyjną (któ rą moż na przypuszczać , ż e każ dy nowoż eń cy urzą dzają swó j ś lub na swó j sposó b) i od razu poznał em „przyjaznego” Igora (przepraszam nie znam jego stanowiska, bo chciał em pisać osobiś cie swojemu pracodawcy o jego stosunku do klientó w), któ ry jak rozumiem jest odpowiedzialny za wynajem lokalu. Nie mieliś my czasu na wnoszenie rzeczy do udekorowania przedpokoju, kiedy „nie zdejmuj zasł on! nie dotykaj itp. ” i tak to wszystko, ale po zapewnieniu, ż e usuniemy i usuniemy, a po uroczystoś ci zwró cimy wszystko bezpiecznie i zdrowo na miejsce, „drogi” Igor zgodził się iś ć na spotkanie. Dekoracja sali trwał a bardzo dł ugo, a ponieważ specjalnie na to przyjechali w pią tek (co został o wcześ niej uzgodnione), choć samo ś wię towanie zaplanowano na sobotę (to już inna historia). Niewielka czę ś ć goś ci zgodnie z oczekiwaniami po godzinie 15.00 osiedlił a się w hotelu w pią tek. To wł aś nie ta czę ś ć , któ ra od okoł o godziny 12.00 w pią tek doprowadził a salę do uroczystej i odpowiedniej formy pod kontrolą „kochanego” Igora.
Po wyczerpanym komitecie organizacyjnym w osobie nowoż eń có w, kilkoro przyjació ł i rodzicó w po przygotowaniu sali do uroczystoś ci postanowił o coś przeką sić w sali w towarzystwie nie wię cej niż.8 osó b przy pozostał ym nietknię tym stole, spotkali „niesamowicie uprzejmego” pracownika hotelu (ku naszemu zdziwieniu okazał o się , ż e Igor ma naś ladowcę ), któ ry popeł nił bł ę dną uwagę (po czym chę ć pozostania tam dla wszystkich zniknę ł a) i firma poszł a kontynuować posił ek przez morze. Najciekawsza rzecz czekał a wszystkich goś ci i nowoż eń có w w dniu uroczystoś ci… a mianowicie kiedy po zakoń czeniu uroczystoś ci, któ ra trwał a w godzinach 18.00-00.00 goś cie się rozeszli io 2.00 nadbiegł ogromny kaganiec ( widocznie posł aniec Igora) i zaczą ł wozić wszystkich do sali, aby ją posprzą tać i przywró cić do pierwotnej postaci, a to jest sprzeczne z wszelkimi ustaleniami ze starszym dyż urem, któ ry uprzejmie poszedł na spotkanie i powiedział , ż e sala nie był a uż ywana. nastę pnego dnia i ż e moż na go opuś cić do czasu wymeldowania (12.00).

Już przemilczę fakt, ż e sprzą tanie sali i powró t do wł aś ciwej formy został o wcześ niej uzgodnione z obsł ugą hotelu. W ten sposó b „zabawa” zakoń czył a ś wię towanie zaró wno nowoż eń có w, jak i ich goś ci.
Pokoje są dobre, pracownicy (jak już zrozumieliś cie nie wszyscy) są wyrozumiali, ale wł adze mają fatalne nastawienie, nie przestrzegają umó w. W miejsce nowoż eń có w nie pł acił abym hotelowi cał ej kwoty od razu, ale w ratach, ponieważ dotrzymują umó w, bo za kwotę , któ rą wydali w tym hotelu na uroczystoś ć i nocleg swoich goś ci, moż na znajdź lepsze warunki i ludzką postawę w tej samej Pä rnu.
Moja ocena to 3 gwiazdki, ale stawiam 4, ponieważ nie mogę nie dać.1 gwiazdki dziewczynom hotelowym, któ re poszł y na spotkanie i grzecznie we wszystkim pomagał y.
PS Z natury pracy miał em do czynienia z zatrudnieniem pracownikó w w tym miejscu, teraz rozumiem, dlaczego w tym hotelu jest tak duż a rotacja personelu i nie chcą tam jechać nawet na rozmowę kwalifikacyjną . Mam nadzieję , ż e ta recenzja dotrze do adresata, czyli wł aś ciciela tego miejsca i bę dzie bardziej uważ ny na dobó r personelu na wyż sze stanowiska, bo w Rosji taka „usł uga” moż e być normą , ale Estonia to kraj europejski a dla utrzymania konkurencyjnoś ci w tym biznesie - waż ne jest posiadanie dalekowzrocznych, rozsą dnych menedż eró w-pracownikó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар