Zepsuty Nowy Rok

Pisemny: 11 marta 2015
Czas podróży: 27 grudzień 2014 — 1 styczeń 2015
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 3.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Moja rodzina i ja przebywaliś my w hotelu Shangri La Sydney od 27 grudnia 2014 do 1 stycznia 2015. Wraż enie hotelu był o nieprzyjemne, pomimo dobrej lokalizacji i pię knych widokó w z pokoi. Po pierwsze, nie mogliś my uczcić Sylwestra w hotelowej restauracji, ponieważ nie przyjmowano rezerwacji dla rodzin z dzieć mi poniż ej 18 roku ż ycia. Bardzo zaskoczył a mnie ró wnież jakoś ć sprzą tania pokoju - pokojó wka cią gle przenosił a rzeczy, a po każ dym sprzą taniu trudno był o coś znaleź ć . W przeddzień Nowego Roku wydarzył się raż ą cy incydent: gdy byliś my na wycieczce, iPad mini, kupiony tuż przed wyjazdem, znikną ł z naszego pokoju. Napisaliś my do dyrekcji hotelu zgł oszenie dotyczą ce osó b zaginionych z proś bą o przeprowadzenie dochodzenia. Kierownictwo hotelu podeszł o do ś ledztwa bardzo formalnie - przesł uchali tylko pokojó wkę , któ ra oczywiś cie powiedział a, ż e ​ ​ nic nie wzię ł a. iPada nigdy nie znaleziono. Hotel odrzucił naszą proś bę o odszkodowanie, argumentują c, ż e nie ponosi odpowiedzialnoś ci za rzeczy pozostawione w pokoju i poradził nam, abyś my poszukali gdzie indziej. Po przyjeź dzie do domu nadal korespondowaliś my z hotelem i otrzymaliś my tylko ż ale w odpowiedzi. Szczerze mó wią c, spodziewaliś my się wię kszej reakcji na ten incydent, ale hotel zdecydował się zostawić nas z nieprzyjemnym doś wiadczeniem, zamiast zał agodzić sytuację . Duż o podró ż ujemy po ró ż nych krajach, ale po raz pierwszy spotykamy się z tak oboję tnym nastawieniem personelu w hotelu 5*. Odnieś liś my wraż enie, ż e kierownictwo hotelu nie jest gotowe do walki o swoich klientó w i robienia wszystkiego, aby ich pobyt był przyjemny. Pragnę zauważ yć , ż e koszt pokoi w okresie ś wią t noworocznych jest 2.5-3 razy wyż szy niż w zwykł e dni. Podsumowują c: cena, jakoś ć i podejś cie do zarzą dzania nie zmuszą nas do ponownego przyjazdu do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał