Recenzja biura podróży Tez Tour Туроператор (Kijów)

Turyści nie są traktowani z szacunkiem

Autor:
Data zakupu usługi: 28 sierpień 2020
Pisemny: 13 wrzesień 2020
3.0
Biuro podróży: Tez Tour Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Wybrali organizatora wycieczki tylko ze względu na cenę. Kiedy kupiliśmy vouchery i przeczytaliśmy recenzje o hotelach, poproszono nas o zmianę na inny hotel za te pieniądze, który był w sprzedaży, z najlepszymi recenzjami. Operator zgodził się, ale nadal trzeba było zapłacić 100% kosztów wycieczki wszystkim, tj. kup bilety jeszcze raz, ale zapomnij o nich.

Regina, przedstawicielka spotkania TEZ TOUR w Antalyi, dobra robota - powiedziała wszystko, co było potrzebne. Ale przedstawiciel w hotelu MIKADO w Alanyi (Kestel) Azret jest zupełnym przeciwieństwem. Ma NAJTAŃSZĄ wycieczkę kosztuje 45 USD (chce dużo, jeśli w pobliżu są takie same 15 USD). W rezultacie 8 osób wybrało się na wycieczki nie z TEZ TOUR. Mówiąc o okropnościach hotelu, powiedział, że dwa tygodnie temu było jeszcze gorzej i powinniśmy się cieszyć. Nie jest jasne: DLACZEGO OPERATOR SPRZEDAJE WYCIECZKI DO HOTELU, ZNAJĄC TEN HORROR, I NIE ZMIENIA HOTELU ZA DARMO?

Ale Azret nie poinformował o przybyciu transferu i musieliśmy sami dowiedzieć się, kiedy nas odbiorą, zwłaszcza że czarter został przełożony.

Następnym razem spojrzę nie na cenę wycieczki, ale na operatora.

W załączeniu recenzja hotelu.

Nazwanie Mikado Beach Hotel hotelem jest NIEMOŻLIWE. Jest to hotel "minus kreska gwiazdy". Kiedy się zameldujesz, oferują pokoje na parterze, w których jest wspólna loggia dla wszystkich siedmiu pokoi i możesz swobodnie chodzić z pokoju do pokoju, ponieważ. drzwi się nie zamykają. Odmówiliśmy tych pokoi, zaoferowano nam inne, z trzech zajmowanych przez nas pokoi żaden z nich nie był normalny, tylko w jednym była lodówka i jadłem i zamarzałem. W jednym z pokoi klimatyzator nie działał i nikt się tym nie przejmuje.Pościel wygląda jakby ktoś na niej spał. Na trzy osoby, tylko dwa ręczniki, mają tę normę. Na całą odpowiedź: „To będzie jutro”. Nie ma papieru toaletowego i nikt go nie przyniesie, jeśli się nie martwisz, mydło jest na dole, szamponu w ogóle nie mają, chociaż na ścianie wisi pudełko z dozownikiem szamponu. Z gorącego kranu płynie ciepła woda, a po obiedzie jest już zimna. Telewizory we wszystkich pokojach są tylko do mebli. Internet płatny 3 USD/dobę - słaby i pobiera się tylko w recepcji. Zasłony w pokoju są podarte, słońce nie jest całkowicie zasłonięte. Naprawiłbym to sam, ale wysokie sufity. W tygodniu naszych wakacji nigdy nie było sprzątania i zmiany pościeli, nawet KOGOŚ, który wyniósł śmieci z pokoju hotelowego.

Z 7 dni odpoczynku, dwa dni w porze lunchu i po 21:00 pracownicy włączają wiertarkę elektryczną i dziurkacz, a mnie nie obchodzi, że moje dziecko budzi się i płacze z tych dźwięków.

Jeśli chodzi o jedzenie, nie ma tu systemu bufetowego. To jest pensjonat. W ogóle nie ma wyboru - co nałożysz na talerz, a potem zjesz. W przypadku dzieci prosili o przynajmniej litr mleka i paczkę musli dla wszystkich, ale w przypadku hotelu nie jest to możliwe. Od napojów herbaty i kawy rozpuszczalnej.

Tu poza hotelem wszystko jest dobrze: jest ciepłe morze, czysta plaża z bezpłatnymi leżakami i parasolami, plac zabaw dla dzieci z zabawkami pod baldachimem i przystanek autobusowy w pobliżu hotelu.

W pobliżu nie ma infrastruktury. Musisz jechać autobusem lub do Mahmultaru lub Alanyi.

p.s. Dlaczego operator wysyła do tego hotelu, znając problemy z zakwaterowaniem i wyżywieniem, a mimo to oferuje 100% płatności przy wymianie HOTELU na inny?