|
Autor:
Data zakupu usługi: 29 kwiecień 2012 Pisemny: 23 wrzesień 2012 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
29 marca 2012 podpisałem umowę z biurem podróży na usługi turystyczne. Zgodnie z powyższą umową moja trzyosobowa rodzina (dwie osoby dorosłe i jedno dziecko w wieku 5 lat) miała być zakwaterowana w hotelu Orpheus 3* (Nessebar, Bułgaria), wyżywienie typu HB (niepełne wyżywienie) z balkonem.
23 lipca 2012 dotarliśmy do Nesebyru, kierowca firmy TEDDY KAM zabrał nas do Hotelu Katerina 2*. Przedstawicielka firmy TEDDY KAM, Olga, powiedziała, że właścicielka hotelu Orpheus 3* odmówiła przyjęcia nas i powołując się na warunki umowy pomiędzy TEDDY KAM a firmą Nord, może nas zakwaterować w Katerina 2* hotel, rodzaj wyżywienia SC, bez balkonu. Zaproponowała, że zwróci pieniądze na śniadanie. Ponieważ hotel „Katerina” 2 * jest gorszy niż hotel „Orfeusz” 3 *, a mianowicie:
- poziom obsługi jest niższy o 1*
- brak mocy
- lokalizacja hotelu dalej od morza i historycznego centrum
- brak balkonu w pokoju
- Pokój na 5. piętrze bez windy
odmówiliśmy tam pobytu i zażądaliśmy udostępnienia nam innego hotelu nie gorszego niż Orfeusz 3* zgodnie z umową. Olga zaproponowała nam hotel podobny do hotelu Katerina 2 * bez posiłków i powiedziała, że nie może zapewnić innych opcji. I tylko pod warunkiem dopłaty w wysokości 840 euro (osiemset czterdzieści euro) może nas zakwaterować w Hotelu Vigo 4*, rodzaj wyżywienia HB (obiadokolacja), z balkonem. Wyczerpani długą i trudną podróżą z małym dzieckiem (lot samolotem w nocy, dziecko nie toleruje transportu) zmuszeni byliśmy zgodzić się na tę opcję z dopłatą, ostrzegając przedstawiciela firmy TEDDY KAM, że będziemy narzekać o niewypełnieniu swoich zobowiązań wynikających z niniejszej umowy.
Prywatnie odwiedziliśmy Hotel Orfeusz 3*, rozmawialiśmy z managerem hotelu Piotrem o tym zdarzeniu (przyczyna odmowy noclegu w jego hotelu). Peter pokazał nam księgę zamówień.
Nie było zamówień dla rodziny Kondakovów i po raz pierwszy usłyszał od nas o zamówieniu od TEDDY KAMA.