|
Autor:
Data zakupu usługi: 06 czerwiec 2017 Pisemny: 14 czerwiec 2017 |
|
Biuro podróży: TPG Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Spędziliśmy 12 godzin w drodze, zmęczeni i głodni, i dotarliśmy do hotelu. . . . powiedziano nam, że pokoje nie są dla nas zarezerwowane!!!! Jak? mamy pod ręką vouchery, zostaliśmy przywiezieni do tego konkretnego hotelu, a przedstawiciel touroperatora po doprecyzowaniu informacji mówi, że inny hotel jest dla nas zarezerwowany lub nie zarezerwowany. . . nie mogą powiedzieć nic jasnego. Zaproponowali, że przeprowadzą się do innego hotelu, a my musimy spędzić kolejne 3 godziny, aby nas odebrać i tam nas zabrać. Mieliśmy z nami małe dziecko, które trzeba było nakarmić! Krótko mówiąc, po długim wyjaśnieniu, jak to się stało, problem został rozwiązany i zostaliśmy w hotelu, do którego pierwotnie przyjechaliśmy, ale powiedzieć, że byliśmy zdenerwowani, to nic nie mówić. Gdy nadszedł czas odlotu, długo nie było informacji o wylocie, zadzwoniliśmy do przewodnika, dowiedział się dlaczego i na koniec powiedział, że wszystko jest w porządku. Autobus firmy przyjechał odebrać ludzi na lotnisko i powiedzieli nam, ale nie ma Cię na naszej liście, nie ładuj walizek do autobusu. Chłopaki, jak to????? Odlatujemy, ale nie odbierają nas z hotelu. Znowu mamy skandal, wyjaśnienie okoliczności itp.. Na lotnisku Ukrainy autobus, który ma nas zawieźć do naszego miasta (przesiadka), nie ma wystarczającej liczby miejsc dla wszystkich przylatujących pasażerów, a podróż zajmie kolejne 3 godziny. W jaki sposób??? Jak zorganizować podróż, nawet nie kalkulując, jaki rodzaj transportu lub jego ilość należy zapewnić, aby ludzie mogli normalnie i wygodnie dotrzeć do celu. Obsługa jest okropna. Nie polecam, jeśli cenisz swoje zdrowie, lepiej skontaktować się z innym operatorem. Nigdy nie będę chciał korzystać z usług tego operatora moim przyjaciołom i krewnym.