|
Autor:
Data zakupu usługi: 28 może 2021 Pisemny: 31 może 2021 |
|
Biuro podróży: (Moskwa) Typ usługi: пакетный тур |
26.03.2021 Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Turcji w agencji Sanmar Tour LLC
12 kwietnia 2021 r. granice zostały zamknięte z powodu koronawirusa. W związku z tym spotkaliśmy się z firmą w połowie drogi i nie żądaliśmy zwrotu za odwołaną wycieczkę. I zgodził się na zmianę rezerwacji w innych kierunkach. I wybrał Egipt.
Jesteśmy mieszkańcami Moskwy. Ale firma dała możliwość lotu tylko z Petersburga i ponownie spotkaliśmy się z firmą w połowie drogi, całkowicie pokrywając koszt lotu z Moskwy do Petersburga.
Nasza wycieczka była kilkakrotnie przesuwana w zależności od dat wyjazdu i na kilka dni przed wyjazdem zmieniali daty pobytu w Egipcie, zwiększając je o kolejne 2 dni. Ponownie udaliśmy się na spotkanie z firmą i wzięliśmy na siebie nieprzewidziane wydatki, dopłacając pełny koszt dodatkowego 2-dniowego pobytu w hotelu.
W efekcie zapłaciliśmy za wycieczkę z Petersburga do Egiptu, do hotelu Sharming Inn, ogłoszonego przez stronę sprzedawcy jako hotel czterogwiazdkowy.
Kiedy zameldowaliśmy się w hotelu, byliśmy przerażeni. To, co zobaczyliśmy, absolutnie nie pasowało do opisu i zdjęć dostarczonych nam przez firmę sprzedającego.
Po przybyciu do pokoju znaleziono ślady poprzednich gości i nie było ręczników.
Poprosiliśmy o zmianę pokoju
Ale sytuacja się nie zmieniła. Pokój był brudny, zakurzony, ręczniki i pościel były poplamione i podarte (wydawali jeden ręcznik na osobę), zasłony były brudne i podarte. Klimatyzatora nie dało się włączyć w zwykły sposób, trzeba było zdjąć panel ochronny i włączyć go w sposób niebezpieczny dla zdrowia, w kontakcie z przewodami.
Dzień po zameldowaniu pokój został posprzątany. Pracownik pościelił łóżko, bez zmiany pościeli, przetarł podłogę mopem na środku pokoju. Zabrał nasze zużyte ręczniki i złożył je na łóżku w kształcie łabędzia. (Zdjęcia i filmy są dostępne)
Jeśli chodzi o odżywianie:
Na stronie internetowej sprzedawcy w opisie hotelu zadeklarowano bufet, ale w rzeczywistości był podział porcji.
Śniadanie obejmuje resztki z poprzedniego dnia.
Wszystkie naczynia są wyszczerbione, a łyżki brudne i popękane (!!!)
(Zdjęcia i filmy są dostępne)
Szefowie kuchni i dystrybutorzy przygotowywali i dystrybuowali dania bez masek, czapek i rękawiczek, degustując potrawy w trakcie gotowania.
Jednak strefa gotowania była bardzo brudna.
Jadalnia: obrusy nie były zmieniane, były brudne i nieprane. Sprzątanie odbywało się poprzez strząsanie okruchów ze stołu, czasem bezpośrednio rękami, a następnie sprzęty układano na tych samych obrusach bez indywidualnego opakowania czy serwetek.
W jadalni w ogóle nie ma serwetek.
Krzesła są tłuste i obrzydliwe w dotyku.
Brudne są też ściany i podłogi.
Teren w pobliżu basenu to śmieci, nie oczyszczone, w wodzie pływały niedopałki papierosów, ponieważ leżały wszędzie na terenie basenu wraz ze śmieciami. Leżaki są brudne i zakurzone ptasimi odchodami. Parasole są podarte.
Brakuje rzekomej piaszczystej plaży. Leżaki i parasole na plaży w obrzydliwym stanie, ręczniki na plaży nie są wydawane. Autobus jedzie nie 3 minuty, ale 10 minut. Siłownia nie jest otwarta.
Po spędzeniu zaledwie dnia w tym hotelu jesteśmy przerażeni. To obrzydliwe być tutaj.
Prosimy o zmianę hotelu dla nas na koszt organizatora wycieczki, gdyż hotel nie odpowiada podanemu na stronie internetowej i zadeklarowanej kategorii.
W przypadku odmowy przesiedlenia bez dopłaty (lub z dopłatą minimalną), sprawę upublicznimy, odwołamy się do sądu i mediów. Mamy wszystkie dowody fotograficzne i wideo. Wiele razy chodziliśmy się z tobą spotkać, zdając sobie sprawę, że wszyscy są zakładnikami tej sytuacji.
Spotykali nas też wielokrotnie, gdy zmieniały się daty wyjazdu, zmieniając terminy swoich wakacji i ponosząc dodatkowe koszty. Teraz prosimy o spotkanie z nami w połowie drogi i przeniesienie nas z tego chlewu do dobrego hotelu, spełniającego standardy czterech gwiazdek.
Kiedy skontaktowaliśmy się z przedstawicielem touroperatora w Egipcie, zgodnie z kontaktami wskazanymi w voucherze, operator Christina powiedziała, że sami musimy znaleźć hotel i dopłacić różnicę w cenie na własny koszt. Organizator wycieczki nie pomaga w tej sprawie i nie przeprasza. Operator mówi chamsko, nie podaje swojego nazwiska i zabrania nagrywania rozmowy z nią. Kiedy złożyliśmy wniosek, Sharming Inn zniknął ze strony internetowej Sunmara.
Wymeldowaliśmy się z pokoju o godzinie 16:00, siedzimy na walizkach do wieczora w hotelowym lobby, a operator proponuje nam zameldowanie się w tym samym hotelu na własny koszt na kolejny dzień, bo ich czas pracy już minął. koniec (o czym nas wcześniej nie powiadomiła) .
Jaka jest praca, nie jest jasne, przez jeden dzień problem nie został rozwiązany.
Zostawiam pocztę dla wiarygodności ([email protected]), mogę wyrzucić wszystkie zdjęcia i filmy!