Recenzja biura podróży (Moskwa)

Nigdy nie wybieraj się na wycieczki po Sunmarze!

Autor:
Data zakupu usługi: 28 może 2021
Pisemny: 31 może 2021
1.0
Biuro podróży: (Moskwa)
Typ usługi: пакетный тур

26.03.2021 Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Turcji w agencji Sanmar Tour LLC

12 kwietnia 2021 r. granice zostały zamknięte z powodu koronawirusa. W związku z tym spotkaliśmy się z firmą w połowie drogi i nie żądaliśmy zwrotu za odwołaną wycieczkę. I zgodził się na zmianę rezerwacji w innych kierunkach. I wybrał Egipt.

Jesteśmy mieszkańcami Moskwy. Ale firma dała możliwość lotu tylko z Petersburga i ponownie spotkaliśmy się z firmą w połowie drogi, całkowicie pokrywając koszt lotu z Moskwy do Petersburga.

Nasza wycieczka była kilkakrotnie przesuwana w zależności od dat wyjazdu i na kilka dni przed wyjazdem zmieniali daty pobytu w Egipcie, zwiększając je o kolejne 2 dni. Ponownie udaliśmy się na spotkanie z firmą i wzięliśmy na siebie nieprzewidziane wydatki, dopłacając pełny koszt dodatkowego 2-dniowego pobytu w hotelu.

W efekcie zapłaciliśmy za wycieczkę z Petersburga do Egiptu, do hotelu Sharming Inn, ogłoszonego przez stronę sprzedawcy jako hotel czterogwiazdkowy.

Kiedy zameldowaliśmy się w hotelu, byliśmy przerażeni. To, co zobaczyliśmy, absolutnie nie pasowało do opisu i zdjęć dostarczonych nam przez firmę sprzedającego.

Po przybyciu do pokoju znaleziono ślady poprzednich gości i nie było ręczników.

Poprosiliśmy o zmianę pokoju

Ale sytuacja się nie zmieniła. Pokój był brudny, zakurzony, ręczniki i pościel były poplamione i podarte (wydawali jeden ręcznik na osobę), zasłony były brudne i podarte. Klimatyzatora nie dało się włączyć w zwykły sposób, trzeba było zdjąć panel ochronny i włączyć go w sposób niebezpieczny dla zdrowia, w kontakcie z przewodami.

Dzień po zameldowaniu pokój został posprzątany. Pracownik pościelił łóżko, bez zmiany pościeli, przetarł podłogę mopem na środku pokoju. Zabrał nasze zużyte ręczniki i złożył je na łóżku w kształcie łabędzia. (Zdjęcia i filmy są dostępne)

Jeśli chodzi o odżywianie:

Na stronie internetowej sprzedawcy w opisie hotelu zadeklarowano bufet, ale w rzeczywistości był podział porcji.

Śniadanie obejmuje resztki z poprzedniego dnia.

Wszystkie naczynia są wyszczerbione, a łyżki brudne i popękane (!!!)

(Zdjęcia i filmy są dostępne)

Szefowie kuchni i dystrybutorzy przygotowywali i dystrybuowali dania bez masek, czapek i rękawiczek, degustując potrawy w trakcie gotowania.

Jednak strefa gotowania była bardzo brudna.

Jadalnia: obrusy nie były zmieniane, były brudne i nieprane. Sprzątanie odbywało się poprzez strząsanie okruchów ze stołu, czasem bezpośrednio rękami, a następnie sprzęty układano na tych samych obrusach bez indywidualnego opakowania czy serwetek.

W jadalni w ogóle nie ma serwetek.

Krzesła są tłuste i obrzydliwe w dotyku.

Brudne są też ściany i podłogi.

Teren w pobliżu basenu to śmieci, nie oczyszczone, w wodzie pływały niedopałki papierosów, ponieważ leżały wszędzie na terenie basenu wraz ze śmieciami. Leżaki są brudne i zakurzone ptasimi odchodami. Parasole są podarte.

Brakuje rzekomej piaszczystej plaży. Leżaki i parasole na plaży w obrzydliwym stanie, ręczniki na plaży nie są wydawane. Autobus jedzie nie 3 minuty, ale 10 minut. Siłownia nie jest otwarta.

Po spędzeniu zaledwie dnia w tym hotelu jesteśmy przerażeni. To obrzydliwe być tutaj.

Prosimy o zmianę hotelu dla nas na koszt organizatora wycieczki, gdyż hotel nie odpowiada podanemu na stronie internetowej i zadeklarowanej kategorii.

W przypadku odmowy przesiedlenia bez dopłaty (lub z dopłatą minimalną), sprawę upublicznimy, odwołamy się do sądu i mediów. Mamy wszystkie dowody fotograficzne i wideo. Wiele razy chodziliśmy się z tobą spotkać, zdając sobie sprawę, że wszyscy są zakładnikami tej sytuacji.

Spotykali nas też wielokrotnie, gdy zmieniały się daty wyjazdu, zmieniając terminy swoich wakacji i ponosząc dodatkowe koszty. Teraz prosimy o spotkanie z nami w połowie drogi i przeniesienie nas z tego chlewu do dobrego hotelu, spełniającego standardy czterech gwiazdek.

Kiedy skontaktowaliśmy się z przedstawicielem touroperatora w Egipcie, zgodnie z kontaktami wskazanymi w voucherze, operator Christina powiedziała, że ​​sami musimy znaleźć hotel i dopłacić różnicę w cenie na własny koszt. Organizator wycieczki nie pomaga w tej sprawie i nie przeprasza. Operator mówi chamsko, nie podaje swojego nazwiska i zabrania nagrywania rozmowy z nią. Kiedy złożyliśmy wniosek, Sharming Inn zniknął ze strony internetowej Sunmara.

Wymeldowaliśmy się z pokoju o godzinie 16:00, siedzimy na walizkach do wieczora w hotelowym lobby, a operator proponuje nam zameldowanie się w tym samym hotelu na własny koszt na kolejny dzień, bo ich czas pracy już minął. koniec (o czym nas wcześniej nie powiadomiła) .

Jaka jest praca, nie jest jasne, przez jeden dzień problem nie został rozwiązany.

Zostawiam pocztę dla wiarygodności ([email protected]), mogę wyrzucić wszystkie zdjęcia i filmy!