Recenzja biura podróży Pegas Touristik Туроператор (Kijów)

Uczciwa recenzja

Autor:
Data zakupu usługi: 09 sierpień 2021
Pisemny: 26 sierpień 2021
7.0
Biuro podróży: Pegas Touristik Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Na początek chciałbym zaznaczyć, że menedżerka Elona, ​​dziękuję za posiadanie takiego pracownika w Pegas Touristik - szybko odpowiadała na pytania, pomogła w wyborze hotelu.

Ale jakoś poszliśmy dalej od touroperatora Compass, którego oficjalnym przedstawicielem w Turcji jest Fit Holidays, a tutaj najciekawsza rzecz już się zaczęła…

Przewodnik hotelowy poradził, że lepiej wybrać się na wycieczkę od nich, bo choć są droższe od lokalnych, przekonywał, że - nie może być mowy o odwołaniu wycieczki - odpowiedzialność polega na tym, że podczas wycieczki nie będą zabierz do wszelkich lokalnych kropek (wino, biżuteria) - nie będą marnować czasu na drobiazgi itp. W rezultacie dzień wcześniej, na kilka godzin przed wyjazdem, wycieczka zostaje odwołana, ponieważ w grupie nie ma dodatkowych ... dwie osoby. Ale później przewodnik skontaktował się z nami i powiedział - będą wycieczki do Pamukkale! Zostajemy odbierani z hotelu i zaczynamy jeździć po "zabytkach" Turcji - sklep z winami, gdzie ceny są po prostu szalone (godzina), sklep z kamieniami (40 minut), obiad z makaronem i gotowanym kurczakiem za 12 USD, wizyta w „niezwykłym” miejscu za 12 USD (w efekcie był to stary basen, jakby była tam użyteczna woda, według przewodnika), i w końcu podjeżdżamy do Pamukkale, długiego -oczekiwana wycieczka na którą jeździliśmy autobusem przez jeden dzień, za którą zapłaciliśmy pieniądze i mówią nam, że masz dwie godziny, którzy nie zdążyli wyjść z autobusu, a taksówka kosztuje 300-500 euro. Od przewodnika nie było żadnej opowieści o wyjątkowości tego miejsca, spędziliśmy dzień w drodze słuchając wina i kamyczków, przekonując nas, że jest nam ono potrzebne i że powinniśmy je kupić. Na koniec wycieczki przewodnik daje kopertę, abyśmy mogli dopłacić kierowcy, jakby za „herbatę” =))))

Ostatniego dnia przed wyjazdem skorzystaliśmy z opcji – darmowa taksówka do centrum handlowego. W efekcie zostaliśmy przywiezieni do sklepu i tam zabrakło pieniędzy na zakup słodyczy! Powiedzieliśmy o tym, że kwota, która została wyrażona, nie może być poprawna i zaczęła się przeliczać, do czego dziewczyna przy kasie zaczęła się zachowywać bardzo nerwowo i krzyczeć, ponieważ prawda została ujawniona i naprawdę policzyli nas „przypadkowo” za bardzo )

________________________________________________________