|
Autor:
Data zakupu usługi: 25 lipiec 2012 Pisemny: 31 lipiec 2012 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: другие услуги |
Kupiliśmy bilety na lot do Lappeenranty w sobotę rano i bilet powrotny z Lappeenranta w poniedziałek o 17-00 w Moskwie. Zapytałem wcześniej o poniedziałek, czy lot zostanie odwołany, jeśli będzie mało pasażerów. Odpowiedzieli, że w takich przypadkach są przewożeni minibusem.
W sobotę, po przybyciu we wskazane miejsce, długo nie mogli znaleźć autobusu. Przewodniczka nie odebrała telefonu, potem okazało się, że w tym czasie też szukała autobusu :)
Pomógł telefon do kierowcy, okazało się, że autobus został wymieniony, ale dokumenty zostały wystawione na ten, którego wspólnie szukaliśmy. Wyruszyliśmy oczywiście późno, zatrzymaliśmy się po dokumenty, w efekcie byliśmy ostatnimi na granicy w długim szeregu autobusów, do Lappeenranty wylądowaliśmy po 7,5 godziny.
Autobus to chiński odrzutowiec, można się tylko domyślać, jak przechodzą certyfikację. W kabinie unosi się trujący chemiczny zapach, który wydzielają materiały obiciowe.
W poniedziałek rano wysłali SMS-a z numerem autobusu i godziną odjazdu 16-00, nie wskazując, która była godzina, lokalny lub moskiewski. Potem zadzwoniła przewodniczka Ludmiła, która mówiła chamsko i stwierdziła, że wyjeżdżamy z Lappeenranty o 14-30 czasu moskiewskiego. Moje wyjaśnienia, że obecnie jestem dalej niż Mikkeli na farmie w lesie i fizycznie nie będę miał czasu na przyjazd dwie godziny wcześniej niż wskazano na bilecie, okazały się nieprzekonujące. Przewodnik powiedział, że jej to nie obchodzi i wyłączył telefon.
Ludmiła okazała się najwyższym przewodnikiem! kategoria z firmy „Pavegatur”, której, jak się okazuje, zostaliśmy „przekazani”.
Aby rozwiązać ten cały problem, musiałem zadzwonić do biura Nextbus Tour.
Nigdy nie radzę nikomu korzystać z usług Nextbus Tour i jednocześnie „Pavegatur”, jeśli przewodnikiem jest Ludmiła…