Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Przerażenie. Piekło. Oszustwo

Autor:
Data zakupu usługi: 10 może 2018
Pisemny: 01 czerwiec 2018
1.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Poleciał z Join Up. nawet nie sądzili, że touroperatorzy mogą się czymś szczególnie różnić – kupionym, sprzedanym i gotowym. Okazało się, że mogą. Sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy, nie można nazwać inaczej niż śmieć.

Wycieczkę do Turcji wykupiono na 8 dni, wycieczka została wybrana nie tylko na podstawie dogodnego czasu wyjazdu/przylotu.

Mieli wylecieć z Kijowa 22 maja o godzinie 08:00 liniami Bravo Airways. W efekcie 21 maja o 23:11 dowiadujemy się, że samolot został przesunięty na 18:00!! Biorąc pod uwagę, że mieszkamy 330 km od Kijowa, informacja znalazła nas wieczorem na dworcu kolejowym! W rezultacie bilety zniknęły, poszliśmy do domu spać. Następnego dnia dotarliśmy na lotnisko i wylecieliśmy o 19:15 (opóźnienie wyniosło „tylko” 11 godzin), zupełnie inną linią lotniczą Jan Air. Mamy dzień wolny.

Reszta poszła dobrze, ale to zasługa hotelu, ale nie Join Up. przewodnik, który miał nam pomóc, właśnie wyłączył telefon, a próby skontaktowania się z nim nie powiodły się, tureckie biuro firmy obiecało wysłanie kolejnego przewodnika, ale nigdy go nie widzieliśmy!

Wyjazd z hotelu był równie magiczny jak zameldowanie. Dzień przed wylotem o godzinie 21:00 nasz lot został zaplanowany na godzinę 19:00 przez Jan Air. W folderze z wylotami były informacje o wszystkich turystach, z wyjątkiem Join Up. W rezultacie o 22:00 udało nam się dodzwonić do tureckiego biura, bo. Przewodnik zaginął i nigdy się nie pojawił. Oparator mówi, że nasz lot został przełożony na 11:00!! Linia lotnicza to też zupełnie inne Sky Up!! Musiałem pilnie szybko spakować swoje rzeczy i znowu skrócić urlop. Straciliśmy kolejny dzień odpoczynku. Turyści, którzy przylecieli dzień przed nami, otrzymali zawiadomienie o przesunięciu samolotu na 3,5 godziny przed odlotem, więc przylecieli na lotnisko lokalną taksówką…

Firma nie nawiązuje kontaktu, nie chce słyszeć o odszkodowaniach. Usuwa pytania i skargi ze swojej strony na Facebooku.

Kochaj siebie, nie daj się wyśmiać, a nawet za dużo pieniędzy!