OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY JOINUP ТУРОПЕРАТОР
Do Sharm polecieliśmy od 4.06 do 18.06. Loty do Egiptu zostały przełożone z 3 godzinnym wyprzedzeniem i zgłoszone 30 minut przed odprawą. Lot powrotny przełożono o 9 godzin do przodu - ukradli pół dnia odpoczynku. Odbiór z hoteli zaplanowanych na 4 rano, przyjazd o 4.30. Typ wylotu o 7.30 - tak naprawdę wystartował o 9. →
Lot był opóźniony o jeden dzień. Osiedlił się w osiedlającym się hotelu i przysłali nas wszyscy przedstawiciele. Jeśli chcesz ekstremalnego przetrwania w kraju, ten operator się zorganizuje. Rzucić!!!! →
nierzetelny, kradnie ludziom dni, nie zwraca pieniędzy, ale skradzione pieniądze zatrzymujemy dla siebie. Najgorszy touroperator na świecie dołącza →
Wakacje zaczęliśmy planować zaraz po świętowaniu Nowego Roku, mimo że nasz najmłodszy synek miał wtedy zaledwie 2 miesiące. Decydując się na hotel, termin wypoczynku - od 27 maja do 3 czerwca, wybierając najdogodniejszą dla nas opcję lotu z 2 małymi dziećmi, pod koniec stycznia opłaciliśmy vouchery na 6 osób i zaczęliśmy powoli przygotowywać się do wyjazd. →
specjalnie wybrali wyjazd o 6 rano, 10 godzin później przełożyli go na 20.00. W efekcie lot był opóźniony o godzinę. Dołączanie nie jest zalecane. Ukradli dzień. Nikt nie zwróci pieniędzy. →
Zamówiliśmy wycieczkę do Egiptu (04.06.18-13.06.18), touroperatora JoinUp. Były trudności z biletami, do ostatniej chwili nie było ich pod ręką. W dniu 04.06 lot z Kijowa na 01-00 nie odbył się, godzina odlotu była kilkakrotnie przesuwana (według innych osób oczekiwanie na lotnisku sięgało jednego dnia), w efekcie odbyło się o 21-15 , dotarliśmy na lotnisko Sharm el-Sheikh na godzinę przed startem kolejnych dni. →
Skorzystałem z usług tego nieuczciwego touroperatora z niewiedzy.. bo wykupiłem wycieczkę w biurze podróży i nie zwracałem uwagi przy zakupie wycieczki na to, że touroperator jest niesławnym dołączeniem. Oszuści wykorzystali moje pieniądze, które zapłaciłem za wczesną rezerwację, w wyniku czego zamknęli mnie w najgorszym hotelu, ogłaszając, że w mokm nie ma miejsc. →
Do Turcji polecieliśmy 03.06 do Dalaman - lot był opóźniony o 5 godzin, zmieniono linię lotniczą (było Bravo, stało się Sky Up). Powrót - lot był opóźniony o 7 godzin, ponieważ zostaliśmy w hotelu na dłużej, ale o obiecanej godzinie odlotu - nie było samolotu, czekaliśmy na lotnisku, aż samolot przyleci po nas bardzo długo +3 godzin (w sumie lot był opóźniony o 7 godzin), spałem tuż przy lotnisku, biedne dzieci, przedstawiciele linii lotniczej nie dostarczali ludziom wody i jedzenia, to jest straszne. →
Czego oczekujesz od dobrego touroperatora? Maksymalny komfort i minimum kłopotów. Na naszej wycieczce okazało się dokładnie odwrotnie. 1. Lot do Turcji Czas lotu był zmieniany trzykrotnie. Na stronie internetowej lotnisk w Odessie i Antalyi nasz czarter w ogóle nie był wskazany; na stronie ukraińskich czarterów do ostatniego dnia widoczny był tylko czas odlotu, nie było widać lotu powrotnego: tam lecimy i jak wraca. →
Odpoczywaliśmy w hotelu BARUT KEMER 5* od 02.06 do 09.06.2018, na hotel nie ma żadnych skarg, wszystko na najwyższym poziomie, ale organizacja wycieczki to coś, zacznijmy od tego, że lot został przełożony 4 razy, musieliśmy być w hotelu o 12-00 02 czerwca, a przyjechaliśmy dopiero 3 czerwca, bilety na lot powrotny były na 19-00-09 czerwca, a odebrano nas z hotelu o 4 -00 rano i kolejny opóźniony lot czekał na lotnisku. →
|