Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Odessa)

Świetny początek ze smutnym zakończeniem

Autor:
Data zakupu usługi: 18 sierpień 2017
Pisemny: 22 wrzesień 2017
6.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Odessa)
Typ usługi: пакетный тур

Joint Up został wybrany spontanicznie, właśnie w Nikołajewie biuro było obok pracy. Opcje oferowane przez agenta nie do końca pasowały, ale na stronie firmy samodzielnie wybrałem hotel Barut B Suites. Bardzo podobały mi się recenzje na różnych stronach. Potwierdzenie hotelu i lotów było następnego dnia, na tydzień przed wylotem otrzymaliśmy voucher, bilety i ubezpieczenie. Sprawę z numerem uzgadniałem wcześniej mailowo bezpośrednio z hotelem, nie chciałem obciążać biura podróży takimi drobiazgami.

Transfer z Nikołajewa na lotnisko w Odessie przebiegł bez zakłóceń. Neoplan jest stary, wnętrze brudne, ale da się wytrzymać, dopóki nie porówna się go z błyszczącymi, klimatyzowanymi autobusami w Turcji.

W Antalyi zostaliśmy bardzo wyraźnie skierowani do właściwego autobusu i bez żadnych dodatkowych wycieczek „po pamiątki” zawieziono nas do hotelu. Przewodnik przekazał nas recepcjonistce z rąk do rąk. Dzięki niemu przewodnik hotelowy nie narzucał wielu wycieczek. Hotel jest doskonały, pobyt był wspaniały.

Transfer z hotelu na lotnisko w Antalyi to standard, z postojem w fabryce słodyczy, ale udało nam się zameldować, poinformowano nas o numerach stanowisk odprawy, wszystko było w porządku.

Thrash zaczął się później. Lot 2912 do Odessy turystycznej linii lotniczej Windrose firmy Joint Up był opóźniony o godzinę. Wsadzili nas do samolotu i przez kolejne 20 minut słuchaliśmy dziwnych dźwięków spod samolotu, których przyczynę dowiedzieliśmy się później…

Wystartowali, przylecieli, przylecieli, przeszli kontrolę paszportową i poszli po bagaż… Dwie trzecie pasażerów go dostało. Wszystko! Reszta przedstawiciela lotniska powiedziała, że ​​nasz bagaż został rozładowany (tak waliło pod samolotem!) Jeszcze w Antalyi i nie leciało z nami. Oficjalnym powodem jest to, że Turcy wlali za dużo paliwa, a bagaże pasażerów wyrzucono jak zbędny balast. Czyli główna funkcja przewoźnika - dostawa pasażerów i bagażu została bezczelnie zalana tureckim paliwem.

Dla naszych turystów stało się to bardziej zawstydzające. Żaden z przedstawicieli touroperatora nie spotkał się z lotem. Dwóch kierowców autobusów (przejazd do Nikołajewa i Chersonia) nie jest branych pod uwagę. Przedstawiciel linii lotniczych wyszedł i szybko uciekł z tłumu wściekłych byłych urlopowiczów.

Przez dwie godziny około stu zmęczonych osób, których wyprowadzano na noc z hoteli i nie karmiono w samolocie, stało w kolejce w nieprzyjaznej hali nowego terminalu lotniska w Odessie (ani jednego krzesła!) I samodzielnie zapełnione wypisywały formularze zwrotu bagażu i deklaracje celne, ostemplowane, zajmowały się kontrolą bagażu. Przedstawiciele touroperatora, który w rzeczywistości wynajął tę linię lotniczą do przewozu turystów, nie pojawili się. Żadnych przeprosin.

Dziękuję za czekanie na autobusy. Do Mikołajowa przyjechaliśmy o 15:00. Biorąc pod uwagę, że odebrano nas z hotelu o 02.45, byliśmy w drodze przez 12 godzin.

... To ludzie z Nikołajewa mieli szczęście. Autobus, który wiózł turystów do Chersoniu, na środku mostu w Nikołajewie spadł z koła w ruchu, nie było wypadków, ale kiedy ludzie z Chersoniu wrócili do domu, już nie wiedzieliśmy.

PS Wciąż czekamy na bagaż... Oraz przeprosiny od touroperatora.