Recenzja biura podróży I Travel (Dniepr)

Podobała mi się organizacja wycieczki.

Autor:
Data zakupu usługi: 08 lipiec 2021
Pisemny: 19 lipiec 2021
8.0
Biuro podróży: I Travel (Dniepr)
Typ usługi: экскурсионный тур

To nasza pierwsza podróż z I-Travel. Ogłoszenie pojawiło się na Facebooku, przyciągając wyjazd z Odessy, szczegółowe informacje o wycieczkach, wycieczkach, hotelach. dobrze zorganizowane wakacje, nie możemy nic powiedzieć.

Wycieczka z powodzeniem łączy wypoczynek na morzu, wycieczki krajoznawcze, godzinną sesję zdjęciową, jedzenie, zakupy, dzięki czemu nie czuliśmy zmęczenia.

Specjalne podziękowania od naszej zaprzyjaźnionej zorganizowanej grupy (43 turystów z Odessy, Połtawy, Chersonia, Kijowa, Zaporoża, Sumy, Dniepru), tolerancyjna, Dima dzień wcześniej rozmawiała telefonicznie z skórzanym turystą, więc jeśli macie jakieś pytania, wszystko było możliwe, od razu się przekonałem. Zorganizowałem wspaniałe wakacje podczas wizyty nad Błękitnym Jeziorem w Cape Malaga. Podczas podróży Dima była także fotografem. Po utworzeniu grupy w Telegramie przedstawił każdemu serię unikalnych zdjęć.

Nie możemy podziękować naszemu przewodnikowi po Grecji Konstantyn.

Człowiek wiedzy encyklopedycznej, intelektualista, profesjonalista w swojej dziedzinie, zdołał przekazać wszystkim nie tylko historię starożytnej Grecji, ale także jej współczesny rozwój gospodarczy i polityczny.

Aby skręcić 14-metrowym autobusem wąskimi uliczkami Salonik lub górską serpentyną do klasztoru św. Potapiusza, trzeba być profesjonalistą. Nawiasem mówiąc, klimatyzator działał dobrze w autobusie, co uratowało nas od 37 stopni w cieniu.

Butikowy - hotele, w których zostaliśmy zakwaterowani (Chronis w Paralii i Ilion w Loutraki) są zadbane, przytulne, ze wszystkimi wygodami, pyszne śniadania to 3 - 5 minut spacerkiem do morza.

Wrażenia z wyjazdu pozostały najlepsze, emocje są tylko pozytywne, polecam I-Travel i czekam na kolejne wyjazdy.

Jedynym życzeniem kierownictwa biura podróży jest bardziej staranny dobór menedżerów.

Był jeden nieprzyjemny moment, kiedy do wszystkich turystów przysłano niewłaściwą infolistę, której czas trwania wycieczki ustalono o jeden dzień dłuższy, a niektórzy turyści oddawali bilety kolejowe, tracąc trochę pieniędzy, a następnie musieli je ponownie zmieniać. Nam tak się nie stało dzięki Dimie, który odkrył ten błąd.